Hier heet het limonade en patat. Alleen bij de McDonalds bestel ik friet Hier gaat alles in de koelkast geloof ik. Eieren, limonade, geopende sausen/smaakmakers etc gaan er ook allemaal in. Groente ook, inclusief tomaten.
Idem hier. Alles de koelkast in! Maar moet ook zeggen: ik werk in n frietkraam tijdens het weekend en daar worden de sauzen buiten de koelkast bewaard, gewoon onder de toonbank. En blijkt niets mis mee te zijn
Tomaten worden melig in de koelkast dus die zou ik er ook niet neerleggen behalve als ik ze savonds wil eten, koud zijn ze lekkerder of zoals jij zegt wanneer je weet dat ze vlot op gaan
Hangt er wat van af, meestal is er 2 weken tussen 2 wedstrijden (voetbal). Zou het mss beter niet schrijven maar... Vorig weekend stond ik in een stand van een eersteklasser waar een maand geen wedstrijd meer geweest was... Tijdens de rust ontdekten we witte maden in de ketchup
Nou ja zeg haha heerlijk om dit te lezen. Ben toch niet heel gek dan. Maar jam,chocolade pasta of pindakaas gaan hier dan niet in de koelkast. Mayo en zo wel maar die gaan lang mee haha.
Hier gaat de ranja ook super snel. We hebben 5 kinderen. Ze drinken als ze thuis zijn om 10 en 15 uur 1 a 2 glazen ranja en op schooldagen alleen om 15 uur. Maar dan zijn er altijd wel extra kinderen. Als man gaat wielrennen ook ranja mee. Dus hier ook maar een dag of 3. We maken een liter of 14 met 1 fles dus wel goed verdunde ranja. Verder ben ik team friet en mijn man team patat. Liggen de eieren en sauzen in de koelkast en de ranja juist niet.
Neeeeee tomaten nooit in de koelkast doen! Dochter van een tomatentuinder hier, dat is voor mij echt een no go. Kortsluiting in mijn hoofd Worden het smakeloze waterballen van Eieren en ranja (slimpie, roosvicee, karvan cevitam) bewaar ik in de koelkast. Sauzen ook, maar dat is omdat mijn man dat wil, ik zou ze zelf buiten de koelkast bewaren omdat we dat vroeger thuis ook deden. Dichte flessen ranja bewaren we in de voorraadkast.
Net even op de sambalfles gekeken, na openen 3 maanden houdbaar op kamertemperatuur. Deed ik het toch conform instructies
Hier ook een Twentse en voor mij is het ranja en patat. Ranja staat hier in de koelkast, 3 verschillende smaken Sauzen staan ook in de koelkast, eieren staan buiten de koelkast. Smeerboter en jam (na openen) ook in de koelkast. Chocopasta en pindakaas gaan niet in de koelkast.
Ranja, eieren, sauzen, jam, boter , groenten en fruit allemaal in de koelkast. Pindakaas en chocopasta in de kast. Verder ben ik team friet.
Ligt ook aan het klimaat waar je woont. Als wij tomaten niet in de koelkast bewaren hebben we dus 2 dagen later gedroogde tomaten. Zelfde met andere dingen die je zogenaamd buiten de koelkast moet bewaren, zoals pepers. Wellicht dat het aan het ras ligt, de tomaten die wij hier hebben lijken in de verste verte niet op de Nederlandse trostomaten, meer op Roma-tomaten. Maar ja, ik vind de meeste Nederlandse groenten en fruit sowieso best smaakloos, daar hoef je niet zoveel aan te doen om het nog smaaklozer te krijgen.