Met baby op vakantie, tips...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door rojin, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ga binnekort op vakantie. Mijn dochtertje is dan 11 weken oud. Het word een hele reis, met tussenstop.
    Ben best wel zenuwachtig of het gaat lukken met een baby :)
    We vliegen om 12 uur smiddags en komen 16.30 aan op onze tussenstop. Op dit vliegveld moeten we 3 uur wachten :( (kon helaas niet anders).
    Om 19.30 vliegen we naar onze eindbestemming en komen hier 21.30 aan. Vanaf hier is het nog 3 uur rijden met de auto.

Ik ben van plan om een draagzak mee te nemen, maar heeft er iemand ook andere tips wat handig is om mee te nemen voor een baby (zodat zij er zo min mogelijk van mee maakt en lekker kan slapen)
    Heeft iemand ervaring hiermee?

Alle tips en ervarings verhalen zijn welkom ;)

Groetjes Rojin

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    Oei dat is een hele reis met zo'n kleintje. Hopenlijk slaapt ze lekker door in het vliegtuig en bij de tussenstop. Een goede draagdoek of zak lijkt me inderdaad handig. Deyan heeft een nieuw product, de Air Traveller, om je kindje te laten slapen op schoot. Lijkt me ideaal voor jou:
    Deryan Air-Traveller Grey | Babypark

3. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je tip! Lijkt mij inderdaad erg handig on mee te nemen ;)

Zijn er nog meer moeders met tips of ervaring verhalen?

4. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Nog geen ervaringen, wel nieuwsgierig.. Waar ga je heen?

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    In het vliegtuig flesjes mee voor het stijgen en landen en lekker veel door het vliegtuig wandelen (onze dochter was 5 maanden bij het vliegen).

En voor de rest: gewoon doen. Je maakt je vooraf heel druk en het valt uiteindelijk vast allemaal mee. Wij vliegen in maart 14 uur en euhm dat gaat vast ook allemaal goed komen haha.

6. Pien72

Pien72 Lid

14 nov 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn net naar Turkije geweest met een baby van 3 maanden oud. Het was geen lijnvlucht, maar een charter, dus geen babybasket aan boord. We hadden een opblaasbaar verschoningskussen meegenomen voor in het vliegtuig. Tafeltje neerklappen, kussen erop, baby daarop en klaar is Klara. Baby heeft heerlijk geslapen, zelf wel wat minder bewegingsvrijheid, maar goed. Heet water gewoon aan de stewardess vragen, hoewel wij wel een thermosfles met gekookt water mochten meenemen. Flesje tijdens opstijgen en landen, we hebben geen problemen gehad.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ook bij lijnvluchten zijn er op continentale vluchten (daar valt Turkije ook onder) vrijwel nooit babybaskets aan boord.

Deel Deze Pagina