Bad hair day

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Of eerder bad hair year!

Na de geboorte van mijn dochter ruim een jaar geleden heb ik heel erg veel last gehad van haaruitval. Gelukkig is dat nu sinds een paar maanden voorbij maar nu heb ik het volgende probleem. Over mijn hele hoofd (en het ergst langs de haargrens) groeien nu plukjes met nieuwe haren. Deze zijn nu zo een 10 cm lang en pluizen gigantisch! Ik kan mijn haar niet normaal vast dragen want dan komen over mijn hele hoofd die plukjes eruit springen en die staan tot overmaat van ramp nog rechtovereind ook :eek::oops:.
    Ik heb goede hoop dat als ze een cm of 10 langer zijn ze allemaal weer lang genoeg zijn om mee vast te binden in een staart. Voor tot die tijd zoek ik een oplosing... wie heeft de gouden tip? Zou er bijna een belonging voor geven ;)

Oh ja los dragen is ook niet echt de oplossing. Als ik het stijl en los draag is het redelijk te doen maar zodra het weer een beetje vochtig 8is buiten of zoals vandaag warm en ik ga zweten dan gaan al die plukjes en losse haren weer rechtop staan :eek:

2. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Bij mij zijn die korte (nieuwe) haartjes nooit meer langer geworden. Heb ze bij mijn inhammen en moet het ook echt op een bepaalde manier dragen om een beetje te verbergen.
    Volgens alle kappers die ik heb gesproken valt er weinig aan te doen. Ja, goed eten zodat je voldoende vitamines krijgt, verder is het zwaar balen!

3. DastyQueen

Oh jee dit wilde ik net niet lezen :eek:
    Dank je wel voor je reactie! Ik hoop dat er andere dames of kappers reageren met hoopvolle berichten ;)
    En anders maar op zoek naar een pruik :p

CoffeeJunkie vindt dit leuk.
  4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    #4 huggybird, 21 mei 2017
    Laatst bewerkt: 21 mei 2017
    Ik heb ergens eens gezien dat ze dat soort plukjes te lijf gingen met van die doorzichtige mascara.
    Ik weet niet meer waar(ergens op internet) en heb al helemaal geen verstand van make-up producten maar vond dat slim bedacht.
    Wie weet is het iets

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik heb zelf krullend haar en had echt elke dag last van pluis haar, of plukjes die raar gingen staan totdat ik online het middel ; Bed head van Tigi tegenkwam. ( johnbeerens.com is het online verkrijgbaar) Nooit meer ergens last van gehad!

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik heb het ook! Maar om je even hoop te geven, bij mij groeit het wel weer hoor! ;)
    Ik heb er niet zoveel aan gedaan eigenlijk, ik vond het wel irritant trouwens. Gelukkig heb ik een volle bos dik haar dus ik kon/kan het makkelijk camoufleren. Nu is het inmiddels lang genoeg geworden dat ik er niet echt last meer van heb.

7. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Had dit ook heel erg na een jaar. Ik leek wel een Joodse rabbi met van die bakkebaarden langs mijn hoofd. Het komt wel goed, maar het kost tijd zodat het bij de rest van je staart past. Tot die tijd: haarlak en schuifspeldjes? En probeer positief te denken: yes ik krijg weer nieuwe haren (hahaha)

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik gebruik van die haar olie. Dat helpt een beetje.

En verder, tandjes op elkaar. Het komt goed!

9. DastyQueen

Bedankt voor de hoopvolle reacties!! En ga dat spulletje zeker bestellen. :)

10. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Het is bij mij ook goed gekomen! Hou hoop !!!

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh hier ook drama ja, aan beide kanten van m'n hoofd zo'n uitstekende pluk. :eek: Ik lijk wel een kind die een stuk van d'r eigen haar heeft afgeknipt. Hoopvol topic dit in ieder geval. :oops:

Suuzan en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina