Ja ik kijk het normaal gesproken ook ( lag nu alleen half dood in bad ) Vind het ook altijd erg grappig. Paul de Leeuw vind ik sowieso grappig, lekker grof en af en toe echt een zak. Met de mannen vond ik nog het allerleukste.
Ik kijk het ook. Meestal de herhaling omdat ik nu X factor zit te kijken. Ik vond het seizoen waar Xander de Buisonje inzat het leukste. (volgens mij was dat met alleen mannen?)
Ik kijk het als ik er toevallig langszap, maar wat een valse krengen (m/v) zitten er in dit seizoen! Heerlijk.
Lachen! Heerlijk om zo het weekend te beginnen! Paul is ook snoeihard dit jaar.. Gister alleen niet gezien, andere verslaving ( Dexter) gekeken..
Ik heb het gisteravond gezien, ik lach me echt slap om Viola Holt, Hans van der Tocht, Joop Braakhekker en Paul. Vind alleen die Annie Schilder wat minder.
Ik vond Annie vrijdag wel droog moet ik zeggen Vind het dit seizoen leuker dan vorig seizoen. En ben heel blij dat Paul het weer doet!!
Jaaa volgens mij ook! Moest zo lachen toen ze zeiden dat iedereen over viola holt is heen geweest behalve tram 16
heerlijke valse nichten bij elkaar! die viola is ook grappiger dan ik ooit had gedacht hahah! @aali: het wordt volgens mij op vrijdag en zaterdag uitgezonden, anders even op uitzending gemist koekeloeren
hahah moet zo lachen om die afkorting Thnx eerder werd het op zondag herhaalt geloof ik, maar dat is dus niet meer..
toen ik las dat er oud gedienden zouden komen, had ik wel zoiets van dat wordt minder leuk. maar echt niet! en idd, toen sophie en sander het deden, was er niets aan. om anny kan ik ook wel lachen, dat accent en die droge antwoorden.
Ohh gisteren helemaal vergeten te kijken! Maar even terugkijken dus . Vind Paul de Leeuw zoiezo leuk!
Toen die ene aflevering met Kim Feenstra, en die blonde meid. Fatima de la huppelepup. (oftewel: Wat kan ze hockeyen he?) Soooooo, dat was toen echt een catfight, heb echt genoten van die valse opmerkingen. Ze waren behoorlijk aan elkaar gewaagd! Dat zal je bij de mannen niet snel zien gebeuren.