Moeders ruilen verwisselde baby's na jaar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marni, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
  2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Dat is moeilijk zeg!!

Zou ik dat nog kunnen......

Vreselijk.....

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Pweeuw moet er niet aan denken om Sem om te ruilen met een ander kindje...dat lijkt me echt supermoeilijk, je hebt al echt een band opgebouwd met je kindje en dan blijkt het kindje niet echt van jou te zijn en krijg je na een jaar een "vreemd" kindje...

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje dat wil je als vader en moeder toch niet meemaken.
    Dit lijkt me heel erg moeilijk.
    Je eigen kindje die bij je in de buik heeft gezeten is vreemd.
    Poeh ik moet er niet aan denken.
    Ik weet gelukkig zeker dat ons meisje van ons is want ze lijkt sprekend op papa.

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik zou dat niet meer kunnen!:(
    Echt verschrikkelijk!!!

6. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Denk ook niet dat ik het nog zou kunnen..
    Pff als ik er aan denk om Famke om te 'ruilen' nee dat zou ik echt niet doen denk ik..
    Zo'n moeilijke keus zeg voor die moeders.
    Gelukkig hoef ik niet te twijfelen want ze lijkt heel veel op mij:D

7. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Heeeel moeilijk, zou het niet meer kunnen.

Je hebt zon band opgebouwd en dan zou je dat kindje moeten wisselen voor je eigen kindje (bloedband)? Pfff

Ons meisje is van ons hihih, als 2 druppels water lijkt ze kwa uiterlijk op papa en innerlijk op mama...

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dat vergat ik ook te zeggen haha,mijn dochter is 2 druppels water met mij!:)

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh wat erg! Moet er niet aan denken zeg. Hoe erg ik het ook zou vinden om te weten dat mijn biologisch kind aan anderen is gegeven zou ik het toch veel erger vinden om Jaslynn te moeten afstaan. Geen haar op mn hoofd die daaraan zou denken, hoe verdrietig ik ook om het ander kindje zou zijn. Maar misschien is het ook wel makkelijk praten aangezien ze duidelijk mijn kind is! Heel erg dit!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    en daarom krijgen ze hier direct na geboorte een bandje om de arm..... (al heeft mijn dochter het niet gehad hahaha)

Maja was de enige bevallende moeder in 4 dagen...en pas na 2 dagen kwam er weer eentje.....dus ook maar 1 baby...die valt niet moeilijk te verwisselen...

11. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Jeetje, je zal het maar meemaken zeg!! Ben ik even blij dat Milan in het ziekenhuis bij mij op de kamer mocht blijven ;)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ja bij mij ook hoor.

Maar dan nog kun je gelukkig nog heel goed zien dat Isabella echt van haar vader is.

Als ze niet uit mij was gekomen had ik getwijfeld of ze wel van mij was. Want ze heeft werkelijk niks van mijn uiterlijk.

13. Valentino

Valentino Lid

3 jan 2010
    46
    0
    0
    zelfstandige
    geleen
    vreselijk!!!!!!!! ik zou dat niet kunnen

14. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    verschrikkelijk!
    wat ik niet snap; de laatste zin in het artikel "In hetzelfde ziekenhuis waren in 2008 ook al eens baby's verwisseld door dezelfde verpleegster"

waarom werkte die vrouw er in godsnaam nog? die hadden ze toen direct moeten ontslaan!!!!

mijn zoontje is nooit bij mij vandaan geweest in het ziekenhuis, dus 100% zeker van mij!!!:D

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Vreselijkl; stel je voor je kind die je alle liefde warmte aandacht aan hebt gegeven, eerste lachje, eerste woordje, eerste stapje...geweldig!
    En dan ineens is het jouw kind niet, ga je ruilen...heb je je eigen kind in handen, maar oh wat zal dar moeilijk zijn, je kind waar je voor gezorgd hebt weg te doen en een nieuw kind, je eigen kind daar moet je weer helemaal opnieuw mee beginnen!
    Ik had me met me bevalling ook echt voorgenomen in het ziekenhuis, dat het kind niet van me kamer af gaat... no way!
    Maar uitendelijk thuis bevallen...

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Pfff, gelukkig ben ik THUIS bevallen!

Van dit soort verhalen krijg ik de kriebels. Wat vreselijk.

Maar stel dat mijn meisje niet van mij zou zijn...zo voelt het echter wel!
    Maar aan de andere kant ga je ook steeds meer en meer beseffen dat je echte kind bij een ander is...
    Pffff vreselijk voor die ouders!

17. zohra

zohra Niet meer actief

ik ben ook geruild geweest in het z-huis
    gelukkig kwam m,n moeder er diezelfde dag erachter
    dat ze m,n nichtje vast hield en niet haar eigen dochter.

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

afschuwelijk.... wat slordig van die verpleegster!
    wat zullen die mensen het moeilijk hebben.
    ik was ook erg bang dat mijn kleine verwisseld zou worden toen ik in mijn eentje beviel van onze zoon, en mijn man te laat was. ik mocht hem 2 seconden vasthouden en hij werd direct meegenomen naar de artsen en daarna naar de couveuseafdeling.

19. januari2010

januari2010 Niet meer actief

wat een verschrikkelijk twee strijd moet dat zijn geweest zeg! Aan de ene kant wil je je eigen kindje terug maar aan de andere kant wil je het kindje waar je een jaar lang voor gezorgd hebt ook niet afstaan!!

pfff... hopen dat ik thuis kan bevallen! haha

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Moeilijk zeg...

Ik weet het niet.. Ik denk dat ik als het zo moest zijn tóch voor het ruilen zou gaan.
    En zou proberen een hele goede band met die andere moeder op te bouwen ofzo.. Dat we bijv de eerste tijd nog vaak afspreken enz enz..

maar wel moeilijk.. Mn Noof missen zie ik ook niet zitten :p

Deel Deze Pagina