Heb vandaag twee kratten gehad van moeders voor Moeders. Nu plaste ik net in de opvangbeker, en toen zag ik witte ''sliertjes'' of hoe ik het ook moet omschrijven in de urine.... Wat zou dat zijn nog iemand zoieds gehad? heb verder nergens last van (buikpijn of zo!) Moet ik me zorgen maken? jessica
is niet raar hoor hihihi als je plast tijdens een menstruatie krijg je toch ook weleens bloed in de pot?
is niet raar hoor hihihi als je plast tijdens een menstruatie krijg je toch ook weleens bloed in de pot? @ oops jep! gewassen plas? @wat bedoel je daarmee? spoel de kan wel iedere keer om met water...... jessica
Er staat hier net een topic over gewassen plas, ff nakijken daar, dan ben je op de hoogte http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=32801
had ik ook nog nooit van gehoord, als ik moet plas ik in die kan. Dus eerst een beetje in de pot piesen en dan in de kan? jessica
pot, jezelf proper maken, kan, en de rest in de pot Nogal een gedoe, maar het helpt wel tegen wie witte sliertjes
Voor moeders voor moeders hoef je niet te wassen voor het plassen hoor.... Gewoon zo veel mogelijk urine opsparen, elk druppeltje is nuttig!