Nee nee nee nee nee! Bij het woord 'pimplepoppers' in de OP moet ik al bijna kokhalzen omdat ik er een voorstelling bij maak. Laatst kwam er een op Facebook voorbij, op m'n telefoon heb ik nog niet uitgezet dat video's automatisch afspelen en ik kon echt nog net wegscrollen. Ieder z'n ding hoor maar nee ik hoef het niet te zien.. Er worden sowieso veel gore dingen op FB gedeeld de laatste tijd (Video's van ongelukken en laatst een persoon die maden op/in z'n tong had, waaah). Het is dat ik er zo graag opzit..
Mijn nieuwsgierigheid won het van jou soort waarschuwing over het kotsgehalte. Misschien moet ik toch maar eens niet zo nieuwsgierig zijn.. Moet zeggen zelfs dit gaat mij te ver haha.
Misschien ben ik wel zeer preuts ofzo, maar ik knijp dus mooi bij niemand puistjes uit (behalve als mijn kinderen iets zouden hebben), maar voor de rest echt bij niemand! Ook bij mijn man niet. Zou het ook niet bij mezelf doen waar hij bij is, dat zou ons liefdesleven echt om zeep helpen Voor de gelukkigen onder ons die "jiggers" nog niet hebben gegoogeld, doe maar niet!!
Een van de reacties eronder ook: This is weirdly satisfying to watch. Helemaal mee eens . Ik zou het ook een heerlijk werkje vinden, net als het lospeuteren/uitknijpen van de overgebleven hechtingen van de hond vroeger . Pukkels en meeëters van mezelf en mijn man geen moeite mee, helaas wil mijn man niet meer dat ik ze bij hem weghaal. Die filmpjes, kan er meestal goed tegen maar sommige zijn gewoon echt te goor
Guilty!! haha Ik ben zelf verpleegkundige en ik merk dat veel collega's dit ook geweldig vinden.. Mijn man vind het soms wat minder leuk
Ik vind cystes, pukkels en alles geweldig maar ik vond deze ook wel naar. Niet dat ik moet kotsen of wegkijk maar wel vervelend en ik zie heeeel veel wonden in mijn werk. Dus bespaar jezelf het hihi
Ik kon het niet laten dus heb gegoogled 😂 Het zijn zandvlooien die in je huid kruipen en daar eitjes leggen, niet lekker om te kijken dus 🙈
Ik had het inmiddels uit nieuwsgierigheid ook gegoogled. De plaatjes vielen me erg mee haha... Filmpjes begin ik maar niet aan
Ja ik zie het ook weleens voorbij komen. Echt te vies. Bij mezelf uitknijpen vind ik wel lekker haha. Bij mijn man ook maar die is een mekkert die mijn hand weg slaat. Stom!
Bah, dat hoef ik ook niet te zien. Soms zie ik de beelden weleens voorbij komen tijdens scrollen op facebook. Sta daar niet echt op te wachten. Wat ik dan wel een heerlijk spel vind om te spelen is deze: Puisten Knijpen - Speel nu gratis Puisten Knijpen spelletjes op Speeleiland.nl
Jaaaa! Dr. Sandra Lee! Ik vind de medische kant van haar filmpjes vooral interessant. Bijvoorbeeld hoe ze de huid reconstrueert na heftige operaties.
Gadverdamme nee, hoef ik echt niet te zien/te doen. Wat ik wel weer heel leuk en rustgevend vind is velletjes los trekken. Als iemand door de zon goed verbrand is en daarna begint te vervellen dan kan ik me echt op zo'n persoon uitleven. Het liefst heb ik dan vervelde rug/schouders. Ben dan heel fanatiek en kan me heel voldaan voelen wanneer ik een hele lap vel te pakken heb maar ook erg teleurgesteld wanneer het een klein lullig velletje blijkt te zijn. Heerlijk!