Hallo allemaal, Iemand hier ervaring met de rapley methode? Het lijkt mij wat gevaarlijk? Ik weet nog hoeveel moeite mijn oudste had zelfs met broodkorstjes. Appel en wortel bijvoorbeeld, gaat dat wel goed? Groetjes, roz
Je kunt meer lezen over babyled weaning op borstvoeding.com Mijn zoon heeft het zelf uitgevonden voordat Gill Rapley er een artikel over schreef. Je begint met zachte dingen, zoals stronkjes gekookte broccoli, gekookte peentjes etc. Appelpartjes maak je zacht door ze een paar seconden te zappen. Kinderen hier hebben zich nooit verslikt.
http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/498038-rapley-kletstopic.html Dan is dat wellicht een leuk topic voor je, met mama's die Rapley doen. Als je vragen hebt willen ze je vast wel helpen!
Ik gaf alleen brood vanaf maand 6. Ging goed gewoon soms lijkt alsof ze zich verslikt naar ze spuugt dat uit en gaat weer eten. Ze eet nu alles gewoon ook paprika en komkommer en hele spruitje en hele stukje kaas propt gewoon in zijn geheel in mond. Gaat goed gewoon babys kunnen het zelf regelen is een soort reflex die later verdwijnt
Geweldig. Mijn dochter eet inmiddels heel goed en netjes. We zijn vandaag zelfs met haar uit eten geweest. Ze eet dan keurig zelf.