Oké duidelijk! Dat is dus nog geen rapley methode hier! Helaas moesten weal vrij vlot beginnen met bijvoeden omdat F haar flessen heel slecht dronk en ze minimale inname had. We blijven dan nu maar gewoon gekust fruit geven zodat ze wel in ieder geval iets meer vocht binnen krijgt. Dank jullie wel in ieder geval voor alle reacties!
Ja, precies. Vanwaar de haast? Met een beetje geluk kan je kleine nog wel 80/90 jaar + vv eten.... Waarom MOET je per se die twee maanden eerder beginnen ook al wordt tegenwoordig steeds vaker geadviseerd om te wachten tot minstens 6 maanden? En nee "vroeger deden onze ouders dat ook en wij zijn er niet slechter op geworden" is geen valide argument. Tijden veranderen, inzichten veranderen.
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik was in discussie met het CB omdat ik bijvoeden nog niet nodig vind, maar manlief het wel leuk vind om zl wat dingetjes te laten proeven. Als compromis wilden we dan met 4 maanden beginnen met een max 2 hapjes gepureerd. Ik had het daarover met het CB en toen kwam zij met de rapley methode. Maar goed dat ik jullie heb