Dl 2 weken slaapt niet in na nachtvoeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door G83, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Dl van net 2 weken valt na de nachtvoeding niet in slaap. Alsdit toch lukt is ze na een paar minuten weer huilend wakker. Ik twijfel of ik haar dan gewoon even moet laten huilen aangezien ze nog zo jong is. Graag tips.

2. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ze is zo klein lekker bij je houden valt ze vast in slaap.

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ons dochtertje kon in de nacht na een voeding ook niet in slaap komen. Ze huilde echt alles bij elkaar, maar viel gelukkig uiteindelijk op de borst bij papa of mama in slaap. Denk alleen dat ons dochtertje veel last had van de koemelk-allergie.

Dus mijn tip: lekker bij je nemen !

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gewoon even laten huilen bij 2 weken oud? Daar begrijpen ze zo jong niks van. Ze komen net uit de baarmoeder en dan moeten ze het maar zien te redden?
    Huilen is hun enige communicatiemiddel.......

Waarschijnlijk wil je kindje bij jou in slaap vallen. Bij zijn mama. 9 maanden lang heeft je kindje onder jouw hart geslapen.

Laat je kindje op je borst in slaap vallen. En probeer haar in diepe slaap desnoods terug te leggen in haar wieg.

5. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Heel herkenbaar, mijn dochter had dit ook. Ze sliep toen gewoon in mijn armen komt vanzelf! ik herkende dit trouwens ook niet van mijn andere kids....

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.466
    10.386
    113
    Lekker bij je houden en slapend bed leggen.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Zeker niet laten huilen, ze is nog zo klein.
    Is normaal, ze willen nog lekker bij mama en papa zijn.

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze dochter viel snachts ook niet in slaap, uiteindelijk begonnen met inbakeren. Hierdoor kreeg ze zoveel rust, en viel na de fles gelijk weer in slaap

9. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    misschien een wiegje naast je bed zetten als je het niet fijn vindt om snachts je kindje op je borst te hebben ? Dan ben je toch in de buurt en kan je evt je hand door de spijlen je aanwezigheid laten merken .

de plaag met een tweede , derde , vierde kindje is dt je op de dag ook voor de oudsten aanwezig moet zijn , ik gaf de nachtvoedingen op de bank in de woonkamer , dan viel mijn zoon en dochter lekker op mijn borst in slaap , deed zelf ook mijn ogen dicht maar slapen deed ik niet echt ,

Deel Deze Pagina