Ja precies dit, doe ik dus ook. Tenzij ik overduidelijk merk dat ze echt moe is, maar dan ligt het er dik bovenop. Er moeten bij mij nog meer testen gedaan worden hoor. Maar als ik zie wat erbij hoort, ben ik er zelf wel vrij zeker van dat het is. Is idd een beetje off topic
Ja klopt ook. Regelmaat en ritme heeft zelfs volgens Ria Blom weinig met tijdstippen te maken, maar vooral met herkenbaarheid. Bied ook een bepaalde veiligheid. Ik kan hier dus helemaal niet zonder, anders krijg ik niets gedaan.
'haha hie rook een zomertijd verwarring...ondanks het later naar bed te sturen..maakt niks uit.. voorheen 0830 nu 0730...ach mag nog niet klagen vind dit tijdstip wel fijner, dan loopt de dag tenminste een btj nomaal! en valt zn dutje rond 12/1230
Ja, hier ook, en dat vind ik dus wel gek! Hij gaat niet een uur eerder naar bed en maakt toch een kortere nacht van 1 uur. Gisteren was het 5.30 en dat vonden we toch wel heel vroeg. Toen heb ik gevoed en wou hij de slaapzak uit doen en zei tevens: "moe". Toen heb ik hem toch teruggelegd en heeft hij nog 40 min. geslapen tot 6.40.
jaa ik dnekd at het gewoon in zn systeem zit...bioklokje gewoon.. hier merk ik wel dat ie dan zn dutje wel echt goed slaapt ( soort van inhalen) gister werd hij 0615(!!!!) wakker....brabbnelend...een half uurtje hoord eik wat geklets...en ineens weer stil tot 0745 ....dus hij is wel moe...maar wordt automatisch wakker ofzo! maar vandaga aan 1 stuk door tot 0730...dus mss dat het toch langzamerhand er weer in komt..is mss een kwestie van wennen, wnat is wel pikkedonker nog....dus mss ergens denkt ie dan dat het ngo nacht is en gaat verder slapen..
Hier inderdaad hetzelfde meiden! Zelfs toen ze van de week een uur later op bed lag (dus 2 uur later dan voorheen met zomertijd!) werd ze de normale tijd (dus 1 uur vroeger dan zomertijd) wakker. Nouja mams duikt er wel weer vroeger in... Terug leggen werkt hier jammer genoeg niet. En ach ik ben geen uitslaper en vind het wel wat hebben, saampjes in de woonkamer terwijl het nog pikken donker is buiten...
lijkt e voor de mama's waar de kidneren altijd om 6u wakker zijn...wel erg hahaah worden die dan nu 5u wakker?? dat zou ik niet zo gezellig vinden hoor
mag ik mn zoontje walnoten geven??? en hoe erg is het dat hij gebraden kipgehakt op zn brood heeft gehad? (had geen normale kipfilet meer)
sharon: is het geen kaki? helaas heb ik de kaki te lang laten liggen hier over het algemeen geen tijdsritme, maar als ik moet werken gebeuren er toch dingen op vaste tijden @ zogelukkig, voldoende is natuurlijk ook veel belangrijker, maar laat ik het dan "meer als verwacht" noemen.
Thanks Faf. Ze gaat tussen 12 en 13 uur naar bed. En 's avonds pas weer om 20.00 uur. Dutje verschilt. Op de 1 of andere manier is het zo dat als ze vroeg (half 6) wakker is, ze smiddags kort slaapt. (max 1,5 uur) En als ze 's ochtends laat wakker is (half 7-7 uur is nu laat) dan slaapt ze 's middags meestal lang. (meestal 3-3,5 uur) Gek kind.
nou zo doet die kleine hier het ook ongeveer nu! qua tijden! ( vandaga 0745 wakker 1245 in slaap en maar 2 uurtjes geslapen) gister vroeg wakker en gelijk 3 uur kock out! @fruit, Ohh als sharon zelfde is al kaki, dan ken ik dus al haha
@Duchess: -21 holy cow, hoe heb je dat gedaan en in hoeveel tijd? Hier gingen er een paar kilo's af en dat was het, meer gaat niet. Ik eet en beweeg goed, dit is kennelijk gewoon mijn lijf ofzo?! @fafje: walnoten en gebraden kipgehakt mogen gewoon hoor. Ik zou alleen wel beginnen met 1 walnoot, want ook daar kunnen allergieen voor bestaan. Ben jij trouwens al aangekomen? Eet je nu veel meer of let je wel op? Ik had in het eerste trimester echt een fruitmanie; zat de hele dag te schillen, hele kilo's appels en vooral mandarijnen gingen erdoorheen!
Ja andersom dus. Dat hoor je idd vaker haha. Hier vanochtend om 06.40 wakker (is dus laat), om 12.00 erin en net pas wakker. (3 uur geslapen dus) Gister was ze om 05.20 wakker, om 12.30 erin en 13.40 wakker.
nou de weegschaal zegt nog van niet(of schommelt tussen 1 kg verschil), maar mn buik is al best dik! maar die vieze patat/room/kapsalon/hamburgers etc etc -trek is wel over (thankgoddd ) Nu eet ik eigenlijk gewooon 3x per dag, en mnf ruittrek is terug, dus samen met zoon eet ik sochtends en na het eten wat fruit Verder wel behoefte aan zout...dus daar let ik wel op! Bij zoontje at ik heel veel fruit, vooral granny smiths en navelsinasappels! op zich heb ik nu een manderijnenmanie samen met zoonlief ben ehct beneiuwd hoeveel kg ik ga aankomen, moet wel zeggend at het me niet ehct wat kan schelen, wnat het vloog er echt zo af, zat ook snel al weer onder mn gewicht...us opzich heb ik het idee dat dat wel goedkomt! ()
hoe snel kan ik een reactie verwachten bij een walnoot? hij eet het heel gretig op nu...(een halve, heb een zak al gepelde walnoten in huis)
ZG, ik heb er de laatste tijd wel goed mn best voor gedaan, veel gesport en echt erg veel op mn eten gelet.. De laatste week ben ik in 7 dagen tijd 3,1 kg afgevallen. Mij teveel, hoop niet dat het slecht is geweest voor de kwaliteit vna mijn melk.. Maarja nu niets meer aan te doen. Daarmee ben ik aangekomen op mijn streefgewicht en ben onwijs trots. Ik heb me na de bevalling een tijd niet gewogen, maar ga van 10 kg uit (baby, bloed, vruchtwater etc etc) dus in totaal ben ik er 31 kwijt vanaf voor de bevalling. Heb het altijd heel langzaam gedaan hoor, met een maximum van 0,5 kg per week.
Dat is fijn Faf!! Al maakte ik me er ook niet druk om omdat ik echt NOOIT wat aankwam, was altijd te dun en kon eten wat ik wilde. Maar in mn zwangerschap niet. Nu heb ik natuurlijk veel plat gelegen en ben ik toen vooral heel veel aangekomen. Score was +36 kg. Hahah.
Ben jij na het stoppen met de bv nog afgevallen? Ik weeg nu 5 kg. meer dan voor de zwangerschap. Zit vooral op buik en heupen. Zou ik dat extra vet nu nog vasthouden vanwege de bv?