@samen eten. afgelopen 3 mnd had mn man een tijdelijk andere baan, waardoor hij elke dag pas 19u thuis was...en we dus niet met zn 3en konden eten... Zoon heeft ook wat vaker alleen gegeten, maar vaak pakte ik gewoon voor de lol een klein brodje en at alvast wat mee... tis idd wat stiller aan tafel en je kijtk elkaar wat vaker aan hahahah...maarja ik lul maar wat joh...neem ff de dag door...die kleine vind het allang best...kijkt me af en toe aan, als ie iets herkent van wat ik zeg @apart koken, doe ik heel soms nog, bijv onze groente wok ik, en die van hem koken..maarja dat gaat wel tegelijk op tafel natuurlijk...en als hij dan toch wat van mij wilt, mag het gewoon..vaak wilt ie het niet
Mmmmm is idd echt heel erg leuk. Yasemin zegt dat ook bij alle plaatjes van eten, of als er eten op televisie is... Dan is het 'hmmmmmmmmmmm! eten!' Hier dus ook nooit apart gereageert als ze wel of juist niet at. We eten wekelijks bij mijn ouders en die reageren ook niet overdreven. Wel willen ze wel eens iets zeggen als 'ongelooflijk, zo aten jullie niet vroeger hoor!!!' hihi. Ze zijn helemaal rapley-fan geworden. Vertellen het ook rond aan iedereen haha.
duchess, echt zo herkenbaar, kookprogramma's of in zn boekjes als ie fruit of groente ziet gelijk mmmm Echt heel grappig, hij vindt bumba heel leuk..en dan zie je soms een bloemkool ofzo en dan gelijk mij aankijken en mmm zeggen...echt zo van..jatoch mama dat is toch lekker hahaha
Ja, leuk is dat he?! Mijn ouders zijn ook helemaal enthousiast geworden. Ze vertellen het ook aan iedereen, incl foto's. Gister belde m'n moeder me, zegt ze: "Jullie doen het echt goed met eten met dl. Ik heb derek ogilvie () gekeken en daar hadden ze het ook over eten met kleine kinderen. En toen zei die dit en dat en bla bla bla." Ja mam, ik weet het!
hahaha Linnie, leuk is dat heh..ik vidn het ook altijd zo'n compliment als mensen staan te kijken hoe goed hij eet.. als ik nu kijk naar zijn "niet eten"periode...duurde volgende mij hooguit 2 weken!!...hij eet nu weer als voorheen! maar soms porberen mensen het er ook ngo op te gooien dat het "gewoon" een vreetzak is...dan dnek ik ach...
Ja, dat mmm weet ik ook nog goed! Zegt hij nog steeds wel: mmmmm lekker! Mijn zoontje zei al "etetete" lang voordat hij mama zei! Weet je wat ook heel leuk is? Een reclamefolder van de supermarkt doorbladeren!
hahaha hier precies hetzelfde!!!! reclamefolders, hij gaat ook ehct op zoek naar de eetbare dingen! en dan mmm hahahahaha en OOk etteh etteh etteh heel snel!...hij noemt me nog steeds gen mama ( heeft eventjes een periode gehad dat ie dat zei, maar vanaf het lopen enz geen woord!)
Papa is makkelijker! Maar wacht maar, zodra hij goed papa én mama kan zeggen, ben jij de eerste die hij roept (ook 's nachts).
Oh my..... Dat heb ik weleens gezegd als grapje, geloof ik! Wees maar blij hoor dat je zoontje zo goed eet!! Mijn zoontje lust heel veel, maar eet soms nog steeds maar een paar hapjes. Of helemaal niks, komt ook voor.
haha nee maar ik bedoel mensen die dan voor het eerst meemaken dat mn zoontje "gewoon" stukken eet... of als ik heb uitgelegd dat het waarschijnlijk komt omdat hij zn voedsel altijd eet zoals het eruit ziet...dus weet wat hij eet, dus weet wat hij lekker vindt.... Mensen zijn soms soort van sceptisch..en doen dan zo "ja maar het is gewoon een vreetzak, die eet alles wel'.... maarja volgens mij krijg ik heus nog wel fases...ben alleen wel blij dat die gekke eetfase snel voorbij was
ja dat vertelde je ....daarom u never know... maar dnek je niet dat zn darmpjes daar mee te maken haddne, voor ee groot deel!?...ach en gaat ook niet om de hoeveelheid...maar wat ze eten en lusten...dat vind ik toch wel een heel groot voordeel aan rapley...
Jawel, dat speelde denk ik ook mee. Hij eet 's avonds gewoon niet graag, ik denk wel dat hij dat heeft gekoppeld aan al die buikpijn 's nachts. Ontbijten en lunchen kan hij als de beste hoor!
Nou, als vervolg op mijn vraag van vorige keer..... We waren aan het eten en heb mijn kleintje gewoon een stronk broccoli voorgehouden. Dit pakte ze wel meteen aan.... kneep erin en proefde ervan. En stikte zowat..... Weet niet of ik dit nu wel zo leuk ga vinden.....
Je hebt kokken, verslikken en stikken. Ik weet het; het klinkt en ziet er echt doodeng uit! Maar ze hebben een goede kokhalserflex hoor, echt!
denk dat dat er wel mee te maken heeft ja...maar dat komt vast wel weer...wnat hijw eet wel wat hij alemala lekker vindt... en dna dnek ik..gelukkig ben jij dus zo iemand die daar heel vrij in is...je zou maar heel gefrustreerd zijn over het niet of weinig eten...dat arme kind....dat wordt eten ehct een strijd of gespannend ding.. @Deelight, tja het hoort er wel bij de eerste keren, alles voelt heel gek aan op de tong...kokhalsrelfex zit nog zo ver voor... geowon rustig aan..
Ja, hij is wel een echte lekkerbek hoor! En strijd neeeeh! Lekker borst voor het slapen en klaar, wakker van de honger wordt hij allang niet meer! Vanavond aten we bloemkool (ben er geen fan van, eet het nooit). Met gebakken aardappeltjes en een lekker balletje, dat wil hij altijd wel! Dus gingen we eerst alledrie een bordje bloemkool eten en lekker dat hij het vond!