Rapleymama's

Discussie in 'Voeding' gestart door Trees, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Niet zo spraakzaam, jij; Kwekijzer?:D

Hoe komt dat; sollicitatie niet goed gegaan?

2. fafje

fafje Niet meer actief

kwekijzer ..nou beterschap hoor, zo zielig als ze zich rot voelen! en idd ben beneiuwd naar je sollicitatie!???

3. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ja kwekijzer, ik ben ook benieuwd! Wat voor soort functie is het?

Bleeeehhhh, wat kan een mens een hoop pestzooi bewaren!! We hebben echt mega veel weggegooid en het is nog steeds een puinzooi. Ik ben de afgelopen 9 jaar bijna 10 keer verhuisd, dan zou je verwachten dat ik niet zoveel zooi zou hebben..
    Ik ben er klaar mee voor vandaag, straks lekker m'n meisje ophalen.

Wij eten vanavond nasi (made by manlief). :D

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Voor mijn doen ben ik kort van stof vandaag.

Maar het meelopen is goed gegaan. Ik krijg alvast een contract opgestuurd waarin staat dat ze me per feb aannemen. Dus dan ga ik de avondzorg in. Erg blij mee! Ik vind dit dorpje ook wel leuk, mensen zijn iets 'gewoner'. Veel meer mensen met gezellige prullen en dingen, niet zo ontzettend netjes. Niet dat netjes verkeerd is hoor, maar ik hou wel van gezellige 'rommel':D

5. Kwekijzer

Gewoon verzorgende IG in de wijk. Is heel leuk, je ziet echt mensen nog wonen in van die superoude huisjes. Doet me zo aan mijn oma denken:) Ik vind dat altijd heel knus.

Over rommel gesproken. Mijn husband en ik hadden daar toevallig maandag nog discussie over. Niet één lade in dit huis is opgeruimd, alles zit vol met prullen. Hij was van mening dat hij zijn 'prullen' altijd goed opruimde. Ik heb verwezen naar de magnetron, die ligt altijd vol met ijzerwerk wat ik niet verklaren kan.:D

In ieder geval, zodra ik beter ben, dan gaat hier de container ook eens open, hoog tijd om schoon schip te maken.

Dacht trouwens dat dit normaal gesproken bij voorjaarswoede hoort?:D

6. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Kwekijzer: ik had begrepern van cb dat je niet meer dan 150 cc yoghurt mag geven op een dag ivm dat er veel meer eiwitten in zitten die de niertjes van baby's nog niet goed kunnen verwerken. Maar ik weet niet of het cb bedoelt náást de fv of gewoon sowieso, ongeacht de fv. Dus misschien hier even aan de voedingsdeskundige vragen? Maar ja, denk bij alles op zich wel dat als het om een paar dagen gaat zal het allicht zo'n vaart niet lopen. Vocht is wel heel belangrijk. 150 cc yoghurt aanlengen bovenop die 400 cc levert natuurlijk wel genoeg op om niet uit te drogen. Hoe gaat het nu?

7. Kwekijzer

vanmorgen heb ik wat yoghurt gegeven. Meestal hoort dat ook gewoon bij het middageten. Als ze vanmiddag haar flesje had geweigerd, dan had ik het wel weer aangeboden trouwens.

Ze heeft nu 50cc van dat spul op en even later 160cc melk. Samen met haar 2e zetpil voor vandaag, want haar koorts liep weer op.

Ze slaapt nu.

Jij nog iets spannends te melden?

8. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Euhmm.. even denken :D Mja, NOah lijkt weer over zijn buikgriep heen muv enorme naar ei stinkende derrieluiers (terwijl hij normaal drollies heeft, whaha, sorry hoor, niet zo lekker), maar hubby is sinds eergister nu aan de buikgriep en een nacht zitten spugen. Maar ook dat gaat vandaag wat beter. Kunnen we misschien eindelijk geniten van het feit dat hij eindelijk eens vrij is en samen leuke dingen gaan doen.

Ik vond het echt niet tof, een baby met buikgriep.. Oei.. Ook echt zielig voor je meisje hoor; vooral koorts vind ik altijd een beetje spannend. En jullie zitten al een tijdej in de ziekenboeg dus het moet inderdaad maar eens over zijn, zeg, pfff.. Vind ik één van de naarste dingen; zieke kindjes..

Vandaag wat kerstinkopen gedaan voor de kindjes, maar we hebben al zoveel kinderspeelgoed in ons huis (incl spellen en boekjes) dat ik er gek van wordt. Maar ja, je kunt moeilijk NIETS geven..? Ik kan ook nog niets wegdoen want alle speelgoed van dochter die haar niet meer interesseert/waar ze uitgegroeid is, willen we nog aan Noah geven. Maar ja, hoe je zorgt dat je niet steeds armer en wel steeds voller in huis wordt, dat is natuurlijk een beetje OT, maar goed, mocht iemand nog tips hebben.. :p

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je kunt zoveel yoghurt geven als je wilt, als je het meer meetelt voor het totaal aan zuivel op een dag. Dus meer yoghurt betekent minder melk.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ach Veerle nog steeds ziek, wat sneu!

Linnie1985, hoe was het gegaan verder met je dochter bij Oma?

Hier echt een superdrukke dag in onze winkel gehad, maar is alleen maar goed! ;) Heb de gastouder moeten bellen dat ik later kwam, want kon manlief echt niet alleen in die drukte achter laten.
    Daarna gegeten en nu ligt ze er net in... mama ook kapot op de bank en maar weer vroeg erin vanavond...

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ja, het is goed gegaan! Ze heeft zelfs nog een uurtje geslapen 's middags, gezellig bij oma in bed. :p
    Ik was wel weer erg blij om d'r op te halen!

Watvoor winkel hebben jullie, Duchess?

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh lekker! Fijn dat ze toch nog geslapen had hoor!

Wij hebben een winkel vergelijkbaar met de Blokker... We verkopen dus van alles en nog wat! O.a. kerstspullen nu en die vliegen eruit! ;)

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Leuk! Dan snap ik dat het druk is nu. :)

14. fafje

fafje Niet meer actief

hoi!

linnie, oh goed toch nog geslapen!

jessmin, heh bah buikgriep...hie rnog niet gelukkgi klopklop

kwekijzer, aaahh ook nog ehct ziekig! beterschap! leukd at je solliciatie goed ging..best spoannend dan heh..woon je er nog niet zo lang...daar wara je wooont!?

duchess, ja drukke tijden dan heh!

@hier, hier is brood eventjes echt een no-go ...dus niet veel gegeten maar goed hij voelde zich lekker, dat vind ik dan wel belangrijk!, geen zetpil oid gegeven...hij si lekekr op tijd naar bed gegaan!

Ook kerstcadeautjes voor de jongens..ik ben nooti zo "overdreven" met cadeaus, het zijn alelmaal kleinigheidjes, stiefzoontje is 7, heb pyjama, boxers, blouse en vest, dingne om in elkaar te zetten, spelboekjes, leesboekjes, educatief spel, douchegel van zn favoriete thema/stripheld oir whatever...dat soort dingen..

voor mn kleine man dingen als kiekeboe boekjes, gekke fluit, coole huissokken met het hoofd van Bert, ook een pyjama en 2 race autootjes, wanten en sjaal hahahah...nee maar het gaat om het uitpakken...die kleine heeft er ehct nog niet veel van door..grote cadeaus koop ik tssendoor ook..en heb idd geen zin in "rommel"!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook dit jaar veel praktische kados! Hoewel ze met sinterklaas wel echt te idioot veel gehad heeft... Mama was een beetje los geslagen geloof ik...
    Maar omdat we toen zoveel hadden, heb ik wat dingetjes in de kast laten liggen voor onder de kerstboom. O.a. een nieuw paar schoenen (met sinterklaas heeft ze ook al snowboots gehad, dus 2 paar schoenen vond ik wel erg veel :p ) en ook nog wat speelgoed. Houten muzieksetje (sambaballen, trommel etc), stoffen doktorstasje... Ik weet eerlijk gezged niet eens precies meer wat er in de kast ligt haha van de week maar eens kijken en inpakken 's avonds. ;)

Ja onze winkel is nu erg druk. We verkopen natuurlijk ook veel dingen die leuk zijn als kerstkado! Maar wel erg fijn, want dit jaar is verder niet echt geweldig geweest helaas.

16. fafje

fafje Niet meer actief

ja dan kan je mss wat inhalen qua verkoop!

nee idd, toevallig die houten muziekinstrumentjes allemaal al met zn verjaardga gegeven..en tussendoor al..hij is natuurlijk van sept...sinterklaas vierden we niet...maar voro een meisje is er nog wel meer keus..

tegenwoordig zijn alleen ballen interessant, rennen, klimmen, boekjes zo nu en dan...en rondlopen met een stapelbeker, lege fles, balletje, of ring in zn hand...
    en autos die rijden zo nu en dan door de kamer heen...en ik heb ehct geen zin in die grote dingen, zoals motortjes of dat soort dingen!...denk over een tidjje wel een 3 wielertje wil halen, maar nu is dat nog ehct niet boeiend voor hem..dus ik wahct er dan mee..

en mn stiefzoontje geef ik alleen maar creatieve of educatieve dingen of kleding..wnat als het aan hem ligt ( en zn moeder) kijtk ie alleen maar tv en gamed ie...kan me dara zooo aan irriteren

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee da's ook niets voor ons! Een kennisje wilde Yasemin zo'n vtech baby computer geven voor de televisie, maar ik heb (hoe ondankbaar ik me ook voelde) vriendelijk bedankt.
    Ik heb voor Yasemin kabouter plop en k3 dvds gevraagd (is ze enorm gek op en haar dvd van k3 is net kapot gegaan helaas, kabouter plop is sinds kort favoriet, dan roept ze hard 'kbouter' :D ) en verder alleen Little People speelgoed en Duplo.
    Verder heeft ze méér dan zat! Little People is echt heel leuk nu, ze speelt er echt mee. Ze heeft bijv de boerderij en zet dan echt het paard in de stal etc. En met haar verjaardag heeft ze een houten loopfiets gekregen; ook een groot succes hier.
    Maar ze speelt nog zooo leuk met alles dat ze al heeft... Eigenlijk heeft ze niets echt weer nodig. En ivm onze verhuizing zitten we vrij krap dus doe maar lekker rustig aan met de kerst!

18. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    even spammen hoor dames!

pizza en noodles!!!:D

heb nog nooit zo'n smakeloze pizza op ;) maar zoonlief vond het geweldig! en de noodles werden als volleerd naar binnen geslurpt:D
    weet iemand hoe je het zure uit tomatensaus haalt zonder zout?

19. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    wil er nog iemand een hapje? :D

20. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    het zure uit de tomatensaus kun je enigzins minderen door een theelepeltje suiker.

Deel Deze Pagina