duchess, haha ik moest ook zo nadenken..heb wel 3x mn bericht aangepast HAHA! @hier, eindelijkw eer wat brood op, weliswaar 3/4 boterham..niet super veel..maargoed net een ovenschotel met brocolli en gehakt gemaakt, even wahcten op het mooie korstje!
Poeh, wat gaan jullie snel en wat een hoop gebeurt. Onze laptop is stuk dus ik kan niet iedere dag op internet, somds 2 dgn niet maar dan is het meer bij te houden joh! Snel een nieuwe kaopen dus!
Oh dat is vervelend, de laptop stuk! Hopelijk heb je snel een nieuwe Sukke! Hihi lastig is dat het Faf. Ik heb jammer genoeg heel erg weinig op geschreven altijd, omdat ik altijd dacht, dat onthoud ik wel... Niet dus. Je vergeet alles zó snel.... Hier staat de zuurkoolstamp op en de gehaktballen... Lekkerrrrr. Yasemin is nog in supergoede zin dus zonder slaapje is geen enkel probleem voor madam. Ik ben benieuwd of ze wellicht wat langer slaapt nu snachts (ipv 5 uur-half 6 wakker hihi) Even wachten op papa en dan gaan we aan tafel.
eet smakelijk Duches! M heeft het ook een paar x gekund, zonder chagrjnig te worden...maar heeft ngo wel 2uur slaap nodg smddags... ja tis dat k heel veel schrijf, daardoor denk je toch vaker even terug door al de topics...had van die speciale babyboekjes..maar heb ondertussen gewoon een notitieboekje aangeschaft en die ligt standaard op de eettafel..nu schrijf ik steeds wat dingetjes op..zo zonde om het te vergeten ...
Hoi wat een rust! wij eten hetzelfde als gister..wile dat nog vragen/zeggen...hebben jullie kindjes dat ook...dat ze zo dolenthousiast worden als de oven aan staat... Meneertje roept ie telkens mmmm...en gaat ervoor zitten op zn knieeen en dan kijken en steeds mmm roepen hahaha..ehct grappig! Maar dat doet ie dus altijd als ik ioets in de oven heb staan...soms weet ie niet eens wat het is , die gek!
Jammer dat het ineens weer zo stil is hier! Hier hebben we dat niet met de oven, maar die staat ook vrij verstopt en is een slechte oven waardoor ik hem eigenlijk maar heel weinig gebruik. Ik kijk dus echt enorm uit naar ons nieuwe huis want daar zit een goede oven in hihi. Hebben nu een combi magnetron en als ik bijvoorbeeld een cake maak die volgens het recept 50 min in de oven moet, is ie pas na 2 uur klaar in onze oven hahah. Dat werkt dus niet! Dus ik heb zoooveel dat ik straks nog wil gaan maken/proberen... hmmmm.... Hebben vandaag een afspraak gemaakt om de akte te laten passeren, dat gebeurt 30 december, dus mooi nog in het nieuwe jaar. Heb er zooo zin in! Dan even goed aan de klus en snel verhuizen.
duchess, oh wat heerlijk!!! lekker gevoel heh, nieu huisje..goed joh! Ja mijn oven is in combi met mn gasfornuis...en tja open keuken, dus heb dat er al vanaf dat ie kroop flink ingepeperd dat ie er niet aan mag komen, dus gaat ie heel netjes ervoor zitten! @hier, nou hij heeft wel redelijk gegeten vandaag!
@Fafje, haha nee dat doet dl niet. Ik heb ook niet het idee dat ze die verbanden al kan begrijpen. In dit huis hebben wij ook een heel goede oven die we bijna dagelijks gebruiken. Ben er zo blij mee! In het vorige huis hadden we ook zo'n combi ding die het voor geen meter deed. @Duchess, spannend hoor! Moeten jullie veel doen in jullie nieuwe huis? En wanneer zijn jullie van plan te gaan verhuizen? Hier vandaag voor een deel de kerstboodschappen gedaan. Al die mensen die zo lopen te stressen en haasten, pfff... vreselijk! Ik snap dat niet. Als kerst zo stressvol voor me zou zijn, dan zou ik er niet aan mee doen. Voor de rest heb ik weinig te melden. Ik zit een beetje de dagen af te tellen tot ik weer ik aan het werk ga. Vind het erg spannend.
Ja dat zal hier wel ff wennen zijn! Onze nieuwe keuken heeft inbouwapparatuur, dus daar zit een oven in de keuken, kijk er echt naar uit joh om die te gaan gebruiken! Maar dat is Yasemin natuurlijk niet gewend. Ik zag wel eens op internet een sticker die je eroverheen plakt die niet heet wordt, misschien maar eens ff zoeken of dat echt werkt.. Ga haar ook wel leren dat ze er niet aan mag komen, maar voor de zekerheid... Wij hebben vanavond Chilli con carne gegeten met rijst. Vind Yasemin heel erg lekker!
Spannend Linnie! Wij gaan morgen de boodschappen doen, kijk er wel tegenop ja met die drukte, pfff! In ons nieuwe huis hoeft eigenlijk alleen geverfd te worden. Verder is alles net in 2010 vernieuwd dus dat is heeeel fijn. We hopen met 2 a 3 weken toch wel verhuisd te zijn.
Duchess, al at gaaf al die inbou, je zal genieten dan heh! lekkere receptjes maken! Denk dat Yasemin het el snel leert hoor, ze is toch al ouder en begrijpt al nog meer als M...ik zeg nog el vaak als hij richting die kant loopt...Kijk uit, is warm, niet met de handjes, alleen kijken..en dan blijft ie vaak gelijk stil staan om te kijken... chilli con carne heb ik 1 x gegeten, vond het ehct niet lekker ( gemaakt)....dus sindsdien nooit meer gegeten, maar volgens mij is het wel lekker...alleen die persoon kon mss gewoon niet koken... Heb je een goed recept?!
@boodschappen, jaa ik moet ook nog morgen pff...ehct dom..maar ik moet het met mn moeder doen aangezien man dus steeds werkt..en zij kon alleen morgen pfff..ben beneiwud die drukte, vandaag winkelde in rond 13 en 14...en het viel wel mee, hopelijk morgen ook nog, kga wel vroeg dnek ik!
Hahaha ja dat is ook rot, als iemand niet kan koken! Zal zo het recept ff zoeken, als GTST is afgelopen hihi... Ik denk ook dat ze het wel begrijpt. Alles waar warmte vanaf komt dan zegt ze al zelf eigenlijk 'auw he mama' zonder dat ik dat ooit erin gestampt heb zeg maar. De verwarming, batterij van de laptop etc.. Allemaal au volgens Yasemin hihi...
Ik kijk gtst tegenwoordig altijd op de laptop, ideaal, zonder reclame. En het staat er gelijk om 20.00 uur al op.
ja dat doet M dus niet heh...als ik zeg dat het warm is, gaat ie het JUIST aanraken..ook met de kachels...heeft dan wel snel door dat het auw is haha...maarja met die oven moest het wel inpeperen...hij kroop overal heen...dus ik leerde het eigenlijk al ..ookal stond ie uit...gewoon een no-go haha maar is handig yasemin begrijpt en praat al terug enz! dus dat kotm vast goed
Ik doe het ook met mijn vader omdat manlief werkt haha. Normaal gaan we op zaterdag maar we hopen nu toch de ergste drukte over te slaan door vrijdag te gaan. Hoewel t vast niet heel veel zal verschillen... Maarja, we moeten toch echt eten hihi. Heb gelukkig niet zoveel nodig!