Leuke foto's!! ben blij dat we 2 lopende stofzuigers hebben. Wat een bende soms op de grond. Ze blijven netjes op hun plaats liggen tot ze het woord "vrij" krijgen, en binnen een minuut heb ik weer een prachtige schone vloer: Boontjes met kip:
Wat een leuke foto's weer! Heerlijk hoe die kindjes zitten te smullen. Slabbers met lange mouwen zijn erg handig. Ik heb de sillybilliez, ben er super blij mee! Als ze echt vies zijn was ik ze ff af onder de kraan, ff over de verwarming en ze zijn weer schoon. (ze gaan ook regelmatig in de machine hoor haha) En ze zijn waterdicht, wat ook wel erg prettig is.
@ Duchess: Absorberen ze wel vocht? (daar je aangeeft dat ze waterdicht zijn, anders word de broel erg nat lijkt me). Word daar nu ook een beetje simpel van. Slab zieknat, en truitje en romper ook.
Ja ze absorberen gewoon goed. Het is een soort fleece-achtig stofje vind ik en daaronder dan een waterdicht laagje. Dus het absorbeerd vocht, maar het gaat er niet doorheen tot op de kleertjes. Ik ben echt superblij met die slabbers, ook dat je ze gewoon zelf af kunt spoelen onder de kraan vind ik erg handig.
Die van de ikea zijn ook waterdicht. Je moet ze na het uitwassen in de wasmachine wel ff strijken om ze waterdicht te houden.
Ik zie dat jullie niets op een bord leggen (het eten ligt op het blad van de kinderstoel)? Of gebeurd dat ook wel?
Wij hebben gewoon plastic slabbertjes van de Prenatal (ook met lange mouwen). De vocht glijdt daar gewoon vanaf. Na het eten even onder de kraan afwassen en over de verwarming drogen. Teenwoordig gaat het gelukkig ook goed met een plastic slabber zonder mouwen (Ikea). Dan steken ze zelf hun armen uit zodat ik de mouwen van de trui omhoog kan duwen
Hier werkt het op een bord niet. Die kiepert ze om of ze denkt dat die ook is om te eten en trekt het dus naar haar mond.
ivm morsen; kijk uit naar de zomer! Ik hoop 'm z'n eerste hap buiten te kunnen geven, dan mag de hond ook meesmullen Eind maart is hij 6 maanden... zal nog een beetje fris zijn eh?!
aha, ok, maar hoeft niet met alle kindjes zo te zijn? Ik zie het helemaal voor me, ziet er wel uit als een logische handeling. De mijne moet nog geboren worden hoor, eerst maar eens zien dat dat goed gaat
Jaaa! Wij mogen ook bijna gaan beginnen! En als ik deze leuke foto's voorbij zie komen kan ik bijna niet wachten, ben zo benieuwd hoe ons mannetje het gaat vinden!
Werkt hier inderdaad ook niet. Binnen een minuut ligt het bord op de grond, met het eten erbij, of ze kiepert alles meteen over haar heen.
Heb er vanmiddag 3 gehaald, en inderdaad super fijn!! Absorberen inderdaad goed, en zo onder de kraan afgespoelt.
Hmm... die moet ik dan ook maar eens hebben. Hier gaat ze 's avonds meestal in bad en de kleren in de was. Hier ook een wandelende stofzuiger, ideaal! Ik later nog even met de dweil er achter aan en schoon is alles weer. Borden zijn hier ook geen succes.
Hier ook zo'n wandelende stofzuiger hoor hihi idd erg handig. Maar ze lust niet alles. Maar ach het maakt me niet uit, het is zo schoon. Al zit ik er over te denken toch ook iets van een kleed er onder te leggen, dan lijkt het me met sommige dingen (zoals bijv brood) gewoon even dichtvouwen, buiten uitkloppen en klaar... nu komt hier een keer of 4-5 de stofzuiger uit de kast op 1 dag. Die Sillybilliez zijn fijn he! Ben er ook erg blij mee. Ik heb er maar twee dus gebruik ook regelmatig andere slabbers, maar met de Sillybilliez komt ze meestal schoon eronderuit.