Oe, ik denk dat we een natuurtalentje te pakken hebben! Van borst tot boterham = Eten voor de kleintjes.
Zo'n leuke foto. Ik wilde het even met jullie delen. Gepureerde broccoli vond hij helemaal niets. Hij had niet gelijk door dat hij het kon eten. Hij hield hem vast als een bloemetje maar na een keer geproefd te hebben kwam de rest vanzelf
haha LOL Ja echt zo leuke foto's...! ik ga ook es zulke grote roosjes geven...es kijekn wta ie daar mee doet...aangezine hij alles propt...met die grote zal t hem zekerrr niet lukken (in 1 x dan )
@Gul, Ik sluit me 2x aan bij Zogelukig En wat lijkt je zoon al groot/oud! Dat is het haar zeker! @yoghurt, ze had het volgens oma vandaag ook (na de yoghurt een "woest uurtje")... En dat had oma niet van mij gehoord. Typisch! Maar haar stofwisseling reageert wel meer op nieuwe dingen.
Huh wat is ie schoon? Met broccoli zit Simone altijd helemaal onder, tot in haar oren zit het dan! Simone was gisteren en vandaag een beetje ziekjes, verhoging en een heleboel dunne poepluiers. Je zou denken dat ze dan niet meer wil eten en terugvalt op de fles, het tegendeel was waar! Ze heeft vandaag alleen maar bekertjes water op een een heleboel brood,banaan en aardappelen met broccoli. Zelfs de borst wilde ze niet vanavond. Ze heeft wel superrooie billen van alle dunne luiers, heel sneu, ik smeer me suf met sudocreme.....
mamavansimone, als ze heel rood zijn gebruik ik altijd eerst bepanthen...als het dan rustiger is smee rik sudo wel grappig heh toch nog goed eten! mirza heeft een alelrgische reactie, allemaal rode kleine pukkeltjes voorhoofd, achter oortje en voor de oren, achter in zn nekje en helemala boven in zn rug...dur fniet te zeggen van wat hij heeft het al vaker gehad, maar dan was het niet in deze mate...ff aanijken! vandaag heeft ie vis met wortletjes en gekookte aardappels gegeten...2 hapjes soep van mij champignon roomsoep, vond ie ook erg lekker...hij mocht ook stukje stokbrood met wat kruidenboter
mamavansimone, ik vind bepanthen ook beter bij rode billen als sudo! Hier is 't warme eten nogsteedse weinig. De dip is al zo'n week of 2, fruit gaat goed, groenten minder. Gisteren heeft ze wel een bordje gemalen ertjes met aardappel op ( vind ik eng, ertjes en rapley! ) en vandaag een aantal happen geprakte wortel en aardappel. Wat rapley betreft hapt ze alleen af en spuugt ze weer uit de laatste dagen. Jammer! Maar ineens zit er weer een dag tussen dat ze alles schoon leeg eet!
suusjeuh, hopelijk gewoon ff een fase wat ze het allemaal goe dmoet doorhebben...erwtjes heb ik 1x gegeven..wij eten het dus nooit, en lusten het ook niet..ik vond het ook geen succes...hij luste het wel..maar at het niet van harte, vond ie irritant Hoe gevarieerd eten jullei allemaal eigenlijk!? bijv wij eten elke week wel courgette en wortel...zijn we gewoon gek op..paprika en aubergine zit ook wel vaak in ons menu
Hier ook vaak courgette, wortel, bloemkool. Ertjes heb ik voor haar in de diepvriezer. Ik moet ook mn best doen om niet elke keer hetzelfde voor te zetten hoor!
Ik heb een vraagje. Wij geven vaak stukje eten, maar ook geprakt. Nu vraag ik me af: hoe doen jullie dat met druiven en mandarijnen en druiven? Druiven heb ik al wel geprobeerd, sommigen wel zonder velletje, anderen niet. Gewoon om te proberen wat goed ging. En wat doen jullie, door de helft of nog kleiner? Ik wil heel stoer overal stukje voor geven, maar merk dat ik het heel soms toch een beetje eng vind. Simon kan nogal grote stukken wegwerken (per ongeluk). Hoe gaat dat bij jullie? En hebben jullie tips?
Dat probleem heb ik ook, maar jullie hebben ons menu al wel uitgebreider gemaakt Erwtjes (zelf gekookt en daarna ingevroren), courgette, wortel ging laatst ook goed dus dat komt er nu ook weer bij, bloemkool is nog niet favoriet, broccoli, gisteren avocado geprobeerd maar daar was meneer niet over te spreken en ikzelf vond het eigenlijk ook maar goor.
ah avocado vinden wij echt zo heerlijk! manderijntjes heb ik nog niet gegeven, druifjes eet ie nog steeds het beste zonder velletje...en dan kan het in zn geheel..maar ik doe ook vaak door de helft...daar moet ie ehct zin in hebben, dus ik geef dat meer zo tussendoor een hapje van ander fruit, paar druifjes
Hoe eten jullie dat dan? Ik heb nu de avocado geschild en van de pil af gehaald. En toen gegeten. Bleh . We hebben er nog één liggen en daar wil ik eigenlijk iets anders mee doen.
ik vind het zelf heel lekker op een broodje met (gerookte) kipfilet, zout peper tomaat oid... je kan er ook een ip van maken.. maar mn zoontje eet het gewoon zo op..ik snijd em vaak doormidden en lepel het dan uit de schil...als ik het rapley geef knijpt ie het fijn en wordt er niks gegeten
Ik kan me voorstellen dat hij het fijnknijpt ja Wat een zachte derrie is dat. Nou we proberen het gewoon nog een keer, ik geef niet zomaar op . Gisteren leek het wel of hij alles achter in zijn keel verzameld had en op het laatst kokte hij ALLES terug. En daarna schreeuwen zoals hij altijd doet na een paar happen. Hoofd wegdraaien enzo.. Eigenlijk doet hij dat alleen niet bij potjes van Olvarit, dan eet hij zo 200 gram weg, maar ik weiger aan de potjes te gaan...