Rapleymama's

Discussie in 'Voeding' gestart door Trees, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja, of ze vervagen het beeld dan! Maar dan nog zijn ze niet om over het hoofd te zien!!!!
    De manier waarop ze eet maakt alles eigenlijk al goddelijk! Zelfs aubergine! :D

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nigella maakt hier wat los! :D :D :D

3. fafa

fafa Niet meer actief

gisteren avocado uit het vuistje gegeven. Lekker rijp, dus als ze maar even te hard kneep werd het puree in haar handje. Zat ze met een grote frons naar haar hand te kijken open-dicht-open-dicht flllsssjjjt flllssjjjjt fllssssjjjtt. Schattig :)

4. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Haha, leuk he?! Hier gister ook avocado, is echt een favoriet van dl. Ik had er een boterham mee besmeerd en de andere helft zo uit het vuistje. Ze zat helemaal onder.
    Daarna met kleding en al in bad gezet, haha, wat een lol had ze. :D Heb foto's gemaakt met de telefoon van manlief, zal het vanavond even plaatsen. :p

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Fafje, gefeliciteerd met je kleine grote man!!!!

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Jaaa, dat is waar ook! :D Gefeliciteerd!!!!

7. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Gefeliciteerd met je kleintje fafje. Een hele fijne verjaardag.

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Geweldig zeg! :D :p

@Fafje: gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! :)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fafje gefeliciteerd!

Enne die foto daar ben ik wel benieuwd naar :D

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Haha, komtie. :p

11. fafje

fafje Niet meer actief

Dankjulliewellllllllllllll allemaal!!!!

was een geweldige dag! hij heeft er onwijs van genoten en is super verwend!

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vandaag "gerapleyd" (zoals wij het inmiddels noemen) met paprika en bloemkool. Ze heeft een paar kleine hapjes bloemkool genomen! :) Achteraf, toen ik zelf een hapje nam, bleek het nog behoorlijk beetgaar te zijn (ik maak bijna nooit bloemkool, maar had nu nog wat liggen van een Indiaas recept waarin ik bloemkool wel lekker vind; zo gekookt vind ik er niets aan).

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hmm er is weer heerlijk gesmuld! We hadden worteltjes ( Normaal erg favoriet ) met gebakken provenciaalse krieltjes en vissticks. De vissticks zat iets zout in het paneer-hoesje las ik dus heb daar een deel paneermeel vanaf gehaald. Ze heeft echt zitten smullen denk dat ze wel 3 eetlepels krieltjes op heeft en bijna 1 visstick. De worteltjes waren natuurlijk ineens niet zo lekker ( dus daar smult de papagaai nu van, nog een voordeel van rapley, de papagaai eet na het eten mn dochters bordje leeg qua groenten en fruit. )

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lekker, hoor! :p

Hoewel mijn kat 'n keer 'n stukje broccoli, dat op de grond gevallen was, heeft opgegeten (!!!) hebben wij het voordeel van een groente-etend huisdier niet...

15. fafje

fafje Niet meer actief

bloemkool vnd ik puur gekookt juist onwijs lekker!!...en beetgaar is het echt vies, vind ik dan:D...k vind het ook lekker met kaassaus :p

Anyway vissticks geef ik heel af en toe..maar haal eigenlijk altijd dat laagje eraf! idd zo zout mss en zo vettig!

@hier, het kind kan eindelijk NORMAAL brood eten, ik kan nu een boterham dubbel geklapt en doormidden geven...dus een kwart stukje...eet ie heel goed op...als ik de korstjes wat plet, eet ie die ook gelijk op!

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nou, het had voor mijn dochter zeker gaarder gemogen! :):D
    Ik eet bloemkool alleen in bepaalde Indiase gerechten. Ik vind het zo flauw, week... nee, dan heb ik liever broccoli. Maar ieder haar/zijn eigen smaak natuurlijk! :)

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bloemkool vind ik 't lekkerste als het tussen beetgaar en sop gaar in zit. Manlief eet 't liefste alle groenten tot sop. Bah!

Vissticks en vettig; och, normaal doe ik juist een beetje olie over de groenten omdat dit aangeraden word omdat kindjes vetten goed kunnen gebruiken. Dus brood met boter en iets olie over het warme eten.

Wow, een boterham zo opeten, dat is knap! Ik wissel tussen heel kleine hapklare stukjes en iets groter die ze dan zelf nog af hapt.

18. fafje

fafje Niet meer actief

nee ik ben ook royaal met olijfolie enz hoor! :) maar een visstick zelf vind ik zelf eigenlijk helemaal niets lekekr...wij eten het in elk geval zelf nooit, maar heb het wel in huis voor de kinderen voor af en toe...of als ze iets niet mee kunnen eten!

Bloemkool haha nee idd zooo zacht lust ik het ook niet hoor :p

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gisteren eerste poging rijst. Had turkse rijst gemaakt (risottorijst) en balletjes. Hij ging er hard op slaan en toen ik dan maar iets in zijn mondje deed tufte hij keurig korreltje voor korreltje naar buiten ;)

Gisteren wel een hele (!!!) banaan op!

20. fafje

fafje Niet meer actief

hier trouwens echt vie sgezicht getrokken met bami, die lange slierten vind ie TE grappig...en heel raar gevoel in zn mond....als ik het klein snijd eet ie het wel...haha

Deel Deze Pagina