Ik kan er maar niet achter komen of en hoe het mogelijk is om via de Facebook app op mijn iPhone een foto van iemand anders te delen. Heeft iemand enig idee of dat kan kan, en zo ja hoe?
Hier ben ik ook een heel tijdje info over aan het zoeken geweest! FB heeft de Engelse app voor iPhone geüpdate en daarmee is het wel mogelijk de Nederlandse versie nog niet. Ik heb m'n iPhone nu op Engels gezet en nu werkt het idd wel.
Of je slaat de foto met 1 druk op je scherm op, op je iphone en post 'm dan alsof het een foto van jezelf is
Sinds een paar dagen ben ik erachter dat het wel kan! Klik op de foto die je wilt delen, daarna de foto lang aange'klikt' houden en je kunt hem delen!
Ook ik dacht dat het niet kon! Super bedankt voor het op de foto klikken en ingedrukt houden!! Misschien kan het alleen bij de nieuwste software?? Heb ik toevallig gisteren geïnstalleerd.
Nee hoor, ik heb geen iPad, ik kan delen met m'n iPhone. Heb de laatste software update nog niet geïnstalleerd, maar wel afgelopen week nog een fb update gehad. Denk dat dat 'm was
Oh, net eindelijk even m'n app geupdate (ben ik altijd te lui voor, meestal kan mijn man het niet meer aanzien en doet hij het uiteindelijk ), en nu kan ik idd eindelijk delen!