Leutige mènse meej carneval?

Discussie in 'De lounge' gestart door Denise K, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik ben een geboren en getogen Noord- Brabantse. Halverwege de herfst begint het bij mij al te kriebelen. Wat doe ik aan dit jaar? Wanneer gaan de kids mee, en wanneer gaan ze uit logeren? Wat ga ik versieren? Ik HOU van carnaval.

Hier is het motto dit jaar: Gaòd op sjiek? Op de peuterspeelzaal al gefeest gistermiddag en zo gaan we richting het peuterbal (speciaal voor kids tot 4 jaar). Verder is het 4 dagen de stad in. 's Middags met de kids en 's avonds zonder :).

Hier nog meer mama's die 4 dagen feest tegemoet gaan? :D

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen 4dagen maar we gaan overdag sowieso met de kids.
    Normaal zou ik wel graag alle dagen gaan maar nu onze dochter pas 2,5 week oud is gaan we maar 1 avondje.

Veel plezier alvast!!

Ps: hoe heb je versiert en als wat ga je verkleed? ;)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    He!!! Nog een tullepetoan :p ;)

Hier helaas geen feest dit jaar :( zwanger en "ziek"! Dus sla een jaartje over! Maar volgend jaar gaan we er vol tegen aan.
    Wel een poging om naar de optocht te gaan en naar de kiendermiddag!
    Gijs zijn pakkie hangt al klaar namelijk :D

4. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ik ken dat gevoel niet woon al 6 jaar in Rsdaal maar kom uit Rdam en daar heb je dus alleen de zomercarnaval! Hahaha

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hier ook een carnavals gek!! Wij lopen normaal 3 dagen met de optocht mee.
    Helaas slaan we dit jaar over, durf het niet zo goed aan nu.
    Wij gaan natuurlijk wel naar onze groep kijken!!!

Fijne carnaval allemaal!!

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik ben bang dat het helemaal niks wordt dit jaar. Zou graag de intocht willen zien hier, maar red het denk ik niet om zo ver te lopen. Volgend jaar gaan we er weer goed tegenaan!

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja wij ook echter alleen met de kids. Alle dagen feesten houd ik niet meer vol hoor hahaha! Volgend jaar gaan we weer eens samen dit jaar nog even niet!

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Wij zijn niet meer van zo'n enorme vierders.
    Gaan op zaterdags met de kids, kinderoptocht en kindercarnaval. Op zondag gaan we altijd naar de optocht (met kids) en dan ' s avonds de stad in (zonder kids).
    Meestal ook op maandags naar optocht, maar dit jaar niet.
    De kids gaan wel nog de dinsdag met oma en opa mee. Dat zijn echte carnavalisten, zitten in een vereniging.

9. Koon

Koon Niet meer actief

Het plan is om morgen overdag en 's avonds samen op pad te gaan (vriend en ik), maar mijn zoontje is vannacht ziek geworden dus als hij morgenvroeg nog ziek is dan blijven we natuurlijk thuis. Hij zou gaan logeren bij oma, maar dat gaat dan niet door.
    Verder geen plannen, maandag moeten we gewoon weer werken allebei.

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

#10 Triskele, 8 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    Ik hou niet van carnaval (ben in Spijkenisse geboren) maar mijn kindjes wel dus vandaag op school en maandag kindercarnaval in het wijkcentrum, superleuk, ik vind het verkleedgedeelte wel weer leuk!

Mijn dochter vind vooral het make uppen het leukste ervan hihi

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier al maanden bezig met carnaval, hebben een gigantische wagen gebouwd dit jaar. Bestaan 44 jaar, dus groot feest! Normaal gesproken zou vanavond het feest losbarsten, maar we hebben een bruiloft. Maar van morgenmiddag tot woensdagavond gaan we los!!

12. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Leuke reacties allemaal :D. De jongste is net voor het eerst mee geweest (vorig jaar was ze een half jaar en begon ze voor we goed en wel op de mart waren al te huilen). Nu vond ze het prachtig. Volgens mij heb ik de goeie genen doorgegeven ;)

Ik heb een "Johnny Depp"piraten outfit, een roze babydoll (met bijbehorende accessoires) om als porseleinen pop te gaan en nog een hele meuk spullen. De kids zijn dit jaar als Robin Hood en 'Chinees' :)

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Jaaa, leuk hè :D
    Wij gaan sowieso naar de intocht en optocht (met beeb). En vriendlief en ik gaan de eerste dag, moet nog even kijken of ik alle dagen ga (met vriendinnetjes).
    Beeb gaat als konijntje :D

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben altijd wel in voor een feestje... Maar carnaval vind ik nou echt geen hol aan...

Jullie veel plezier hoor! ;)

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik sluit me dan altijd op, ik heb er niks mee maar ik kan wel begrijpen dat velen het leuk vinden, gewoon eens lekker gek doen

ik woon in maastricht en hier wordt het wel fel gevierd als ik ze moet geloven, ik vind die verhalen wel grappig en die oudere mannen en vrouwen ook, tzijn dan net hondjes die uitgelaten worden haha

16. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hier iemand uit limburg, ik vier geen carnaval heb ik de grootste hekel aan, ga ook niet met mijn dochtertje, als ze ouder is en vraagt ernaar zal ik wel gaan. Maar jullie heel veel plezier.

Alaaf alaaf, we houwe op die kis, omdet ut 3 daag vasteloavund is

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hier wel een vierder alleen niet in het zuiden maar in Twente, schoolcarnaval net achter de rug :D morgen en zondag meelopen in de optocht en dan maandag kindercarnaval.
    Heerlijk lekker feesten!

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ben zo blij dat het hier niet zo ernstig gevierd wordt... hekel aan:)

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier een redelijke carnavalsvierder. Waar we vroeger begonnen op de vrijdag en eindigden op de woensdag, zijn we nu wat rustiger geworden. Zondag naar de optocht en daarna het gemeenschapshuis in met de kinderen. Maandagavond duiken papa en mama de stad in. Misschien dinsdag nog naar de kinderoptocht.

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik was altijd een 'alle dagen los' carnavalsvierder. Nu met de kleine man en combi van werk maar 1 heel mssn 2 avondjes. Optochten kijken etc doen we volgend jaar pas met de kleine man. Hij is nu net 1 en om hem nou uren lang naar een paar konten te laten kijken in de kou vind ik ook sneu.. Maar goed die ene of 2 avondjes gaan we en helemaal uit ons dak haha..

Deel Deze Pagina