Alle sites werken behalve marktplaats. Als ik dat in de adresbalk zet krijg ik een HTTP 400 bad request foutmelding. Ik heb al gegoogled maar niks dat op internet staat werkt. Iemand enig idee? Ik heb Ziggo als provider.
www ervoor zetten? of andere browser installeren.. het is nogal een rare melding namelijk (wetende dat er met de website niks mis is vooral.. )
Ja ik vond het ook een vreemde melding. Ik zet er www voor, maar hij doet het niet. Erg vreemd omdat alle andere sites het wel doen. Aan ziggo ligt het niet, want op mijn man zijn laptop doet markplaats het wel. Browser installeren, daarmee wacht ik even tot mijn man komt, want dat kan ik niet zelf denk ik
mja en meestal betekent die melding dat er iets mis is met de website.... en dat lijkt me sterk hier werkt mp gewoon als een zonnetje.
Oh dat heb ik ook vaak (met ziggo) wat ik dan even moet doen is de verbinding met het modem verbreken en weer aanmelden (rechtsonder in je taakbalk) en dan is het goed.
Napoleon, poging gedaan, maar ook dat helpt niet. Mijn man installeert vanavond het pakket opnieuw. Zo irritant!!!!!!