Iemand hier ervaring mee? Was het goed te zien of moest je terug komen? Bij het echo centrum waar ik ga geven ze aan dat ze het bij 15 weken meestal kunnen zien en bij 16 weken vrijwel altijd, nu wilde ik eigenlijk wachten tot 16 weken maar ik ga op vakantie 3 als ik terug kom ben ik al 17 weken dus daarom heb ik een afspraak gepland een dag voor mijn vakantie, dan ben ik 15.4. Is het zinvol om te gaan of is de kans groot dat ze het toch niet zien?
Na je vakantie ben je AL 17 weken? Prima termijn toch voor een geslachtsbepaling. Met 15.4 zou het wel te zien moeten zijn. Maar zoals met elke echo moet je het geluk hebben dat het kindje het wilt laten zien.
Wij gaan vandaag met 15.3 en dan moet het wel al te zien zijn ja maar dan moet je kindje idd wel meewerken! Meeste echobureaus bieden een herkansing aan dus als ze het niet kunnen zien kan je na je vakantie terug gaan toch? Ik zou gewoon gaan.
Dit idd. Zelf met 14,3 weken het geslacht al kunnen zien bij onze 3e. Waren toevallig in de buurt van een echobureau dat bekend staat om zulke vroege geslachtsbepalingen en dacht 'waarom niet?'. Als ze het geslacht niet kunnen zien mag je meestal terugkomen en anders heb je in ieder geval weer even kunnen spieken.. Vond ik ook al heel erg fijn!
Ik liet het doen met 14.5 weken. De echoscopiste kon heel duidelijk zien dat ik een dochtertje zien. En het klopte. Maar ik liet het wel door een vrouw doen die jaaaaaaaaaren ervaring heeft en ook de 20-weken echo's doet als freelancer