Rara menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusinfuus, 15 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi hoi

Ik ben in okt gestopt met de pil en vanaf toen werd ik elke maand gewoon normaal ongesteld... 2 weken daarvoor had ik altijd 3 dagen pijn in me zij wat erg op mijn eisprong leek... tot nu toe heb ik dat bijna elke maand ook gehad ik geloof 2 keer niet... alleen de laatste paar maanden is mijn menstruatie ontzettend raar... sorry voor het vieze praatje maar hier komt het. Het begint met licht bruine afscheiding dat word steeds donkerder tot het heel donker is dan word het 1 dag heel donker slijmerig bloed wel rood maar echt donker rood alsof ik geslacht word... en daarna word het weer heel donker bruin zelfs zwart... en dat duurt een paar dagen. Ik maak me hier nu best zorgen over want het is gewoon niet zoals het normaal altijd was ik heb alleen geen idee wat het kan zijn... heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb volgende week donderdag een afspraak bij de dokter

2. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hey hey

Dit klinkt vrij normaal hoor.als je aan de pil bent heb je geen echte menstruatie en ook geen eisprong. Dus denk niet dat je die gevoeld hebt

Je lixhaam is misschien nog een beetje in de war door de pil

Ik heb nu zelf al vanaf zaterdag of zo bruine afscheiding maar ook negatieve testen en geen ongi.

Ben benieuwd wat de huisarts zegt volgende week!

3. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi hoi! Bedankt voor je reactie!

Het is alleen zo gek dat het pas sinds 3 maanden ongeveer is... daarvoor had ik al die tijd gewoon een normale menstruatie

4. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Veder helemaal niemand die hier ervaring mee heeft?

Deel Deze Pagina