Vanochtend werd ik wakker, liggend op mijn rechterzij. Ik draai op mn rug en kijk naar mn buik. Goh, waar zou de baby nou zitten in mn buik? Ik heb dit wel vaker, maar vraag me eigenlijk af of dit wel normaal is? Ik ben altijd behoorlijk slank geweest, misschien daar mee te maken?
Hahaha ik herken het.. ik heb als ik op mijn rug lig, en ik kom omhoog dan heb ik ook zo'n bult Alleen wordt die bult steeds groter
Haha leuk het lukt me maar niet om er een goede foto van te maken maar deze is geweldig! Ik heb nu ook af en toe twee van die bulten.. een hoofdje en een kont
hou wel in de gaten dat het een vleesboom kan zijn is goedaardig hoor maar ik zou wel even bij de volgende controlle vragen of ze er naar willen kijken (ik heb het ook zo'n mooie bult en word volgende week even naar gekeken )
Haha, wat een komisch gezicht! Als ik op mijn zij lig, dan zie je mijn buik helemaal naar 1 kant zakken. Ligt tegenwoordig niet echt lekker weer met zo'n gewicht, dus ik slaap nu met een voedingskussen eronder. Bij mij zie je ook duidelijk armpjes en beentjes door mijn buik fladderen, ook zo'n grappig gezicht. Mijn vriend zit er dan naar te kijken alsof hij een slechte horrorfilm aan het kijken is En ik vind het geweldig natuurlijk!
Hier ook regelmatig zo'n bult/punt, en die beweegt dan ook nog, haha! Heb er inderdaad ook een foto van.