Hahaha, wat geweldig dit!! Ik heb zelf weleens een klein bultje links of rechts, bij het wakker worden, maar zo duidelijk niet! Grappig! Maar ben best stevig, dus er zit ook nog wat vet omheen
Wauw, wat een gaaf gezicht, zo erg heb ik het ook nog niet gehad. Wel dat het zichtbaar is (mijn tante riep vorige week vrijdag ineens.. heeee hij zit links he.. zag je daar een mooie bewegende verdikking. Maar heb inderdaad nog niet zo'n bergje gehad. Nu ben ik ook wat zwaarder dus misschien dat ik het ook niet zo krijg.
Hihihi dat ken ik nog van mijn eerste zwangerschap. Is alleen minder als je op dat moment een harde buik krijgt en de beeb lekker dwars ligt *auch* Maar het zag er wel altijd grappig uit, je zag precies waar de kont lag en waar het hoofdje
Ik was ook rond 17/18 weken dat je dit bij mij zag haha, geweldig leuk en ze ging van links naar rechts! Nu ook ben bijna 13 weken en sinds paar dagen heb ik vooral als ik in bed lig een harde bobbel in me onderbuik. Ik ben nog steeds 52 kilo dus ook erg slank