Ben ik lekker aan het scrollen over mijn Facebook tijdlijn... kom ik DIT ineens tegen. Een advertentie van Wish (een soort aliexpress). Hmmm...
Dat was ook wat ik dacht.... Ik vroeg me al af hoe ik dit ZP-proof kon omschrijven, dat heb jij goed gedaan
Dat dacht ik dus ook, haha. Het blijkt een face slimmer te zijn? Ofzoiets. Maar ben gelukkig niet de enige die er dubbelzinnige gedachten bij heeft. Pfieuw.
Inderdaad tegen rimpels, door je mond open en dicht te doen word je gezicht schijnbaar smaller waardoor je huid strakker trekt en je dus minder rimpels hebt
Nou........ als ik dit ding zou gebruiken zou mijn man écht wel denken dat ik wat anders van plan zou zijn ..... Of ie er warm voor zou lopen is dan nog maar de vraag...Ik denk dat ie gillend onder de dekens kruipt
hahahaha, ik denk dat hij zo half slaperig denkt dat ik zo'n horror-clown ben en me een paar dreunen verkoopt....
Moet wel zoiets zijn. Vroeger kregen wij reclameblaadjes en tussen alle echte brave reclame werd dan een massagestaaf aangeprezen. Foto was van een dame die dan dat ding tegen haar wang hield. Was ook om rimpeltjes weg te werken/voorkomen... kuch kuch
Ik vrees dat dit ding zelfs in de kroeg niet het bekende 'daar moet een piemel in'-effect heeft... 😂