Hi dames, Mijn vriend is bijna jarig en ik wil samen met mijn meisje iets maken voor hem. Maar handjes en voetjes en tekeningen hebben we nu in overschot. Dus heeft iemand nog een ideetje om zelf iets wat niet al te moeilijk is om te maken? Eventueel met een foto erbij? Bedankt alvast! X Naantje
Je kan aan een Canvas doek kopen en die beschilderen en dan met een foto erbij. Bij een hobby winkel kam je wel leuke frames ofzo voor om de foto
mijn man is ook bijna jarig en ik maak een schilderijtje met een foto erop en de bekende handafdrukjes (is de eerste keer).. maar je kunt je kindje ook gewoon wat laten kliederen op een canvasdoek en daarna een foto erop plakken..
* Lectuurbak van karton (Ikea IKEA | Opbergers voor papieren en media | Lectuurbakken | FLYT | Lectuurbak) beschilderen of beplakken. * Fotolijstje versieren met een mooie knuffelfoto erin. *Sleutelhanger/ placemat maken (met foto en vingerafdrukjes en dan lamineren)
Bij de HEMA verkopen ze een setje van een beker die je kunt beschilderen. (op waterbasis maar later niet meer afwasbaar, je kunt goed corrigeren en opnieuw beginnen)
* Een tshirt laten drukken met foto en met stift erop tekenen. * Bordje beschilderen voor broodeten. * Placemat maken: vel papier beplakken evt met foto en lamineren. * houten fotlijst beschilderen met leuke foto erin.
Bij de Xenos heb je goedkoop van die lege canvas doekjes. Lekkere laten vingerverven en in het midden aan het einde een mooie foto plakken, klaar!!
Mijn zoontje heeft een keer (met vaderdag) opeen papieren stropdas( had ikgemaakt) gekleurd.Papa heeft hem de hele dag met trots gedragen!!