Hey Meiden, Aangezien ik vandaag enorm melig ben en af en toe wel eens lekker wil lachen dacht ik kom laat ik eens een mopen topic maken..... Dus meiden barst los .. Ik heb hier een hele flauwe, momenteel kan ik er hard om lachen maar dat komt echt omdat ik melig ben Wat is het ideale gewicht van je schoonmoeder ?? ANTW: 500 gr, inclusief urn ..
Wow die is flauw!!! Op de schoonmoeder toer blijvende: Wat moet je doen als je schoonmoeder tegen de ruit tikt? antw: op centrifugeren zetten
hihihihih ... Wat moet je doen als je schoonmoeder in de keuken komt ? ANTW: Haar ketting korter maken
Ik ben helemaal niet goed in moppen. Deze schiet me nu te binnen: Het is oranje en roept: "ik ben een sinasappel" Een mandarijn met een grote mond...
om in de schoonloeder sfeer te blijven wat moet je doen als je schoonmoeder door je tuin heen zwalkt? nog een keer schieten!
Oke, bij nader inzien kan ik het niet laten. Als je een vlieg met de auto aanrijdt..wat gaat er dan als laatste door zijn kleine koppie? Antw. zijn kont
Wat is brutaal? Als je een zwangere vrouw tegenkomt en zegt: 'Hoe gaat het met z'n tweetjes'? Wat is dan pervers? Als je ze daarna allebei een hand geeft.
Hoe noem je het als: Carlo Boshardt,Jamai,Maik de boer,Gerard Joling en Gorden in de rij staan? antw: HomoFILE!!
Jan komt heel erg tevreden lachend zijn stamkroeg binnen. Piet: "Hallo Jan, lange tijd niet gezien!" Jan: "Nee dat klopt!" Piet: "Zo, jij verkeerd in een uitstekend humeur zo te zien!" Jan: "Ja, dat klopt, dat is zo ja!" Piet: "En hoe komt dat zo dan, wat is de reden?" Jan: "Nou, ik ga morgen een plezierreisje maken!" Piet: "Toe maar, wat ga je doen dan?" Jan: "Ik ga m'n schoonmoeder naar Schiphol brengen!"
Wat moet je doen als je schoonmoeder een epileptische aanval in bad krijgt...? Snel de vuile was erbij gooien!
mijn brief aan mijn schoonmoeder: Lieve schoonmoeder, helaas kan ik deze moederdag (10 mei) niet van de partij zijn bij uw traditioneel gezellige koffie tafel, in verband met een Beauty Wedstrijd. Maar koop voor u zelf een mooie bos bloemen. Hartelijke groeten, Uw liefhebbende schoondochter Chantal. P.S Ik had er een briefje van vijftig euro bij willen doen, maar de envelop was al dicht geplakt.
Jantje heeft een broertje gekregen en vraagt aan zijn vader: "Pap, waar komen baby's vandaan?" Nou zegt zijn vader , die komen van de ooievaar. "jah lekker is dat!!" zegt jantje "de wereld vol mooie wijfen .. en jij moet net weer n####n met een ooievaar?"