Ik heb gisteren 2 test gedaan van de action. Ik zit namelijk aan de pil maar voelde me laatste dagen toch niet zo goed. Ik slik telkens 4maand door dus heb nu in 4maand nog geen stopweek gehad, pas binnen 2 weken. Toch deed ik de tests 1 was negatief en de andere was denk ik positief. Wat denken jullie is deze echt positief want ik zit nou niet echt te wachten op een zwangerscgap vandaar dat ik de pil neem. Ben er nooit 1 vergeten en ben ook niet ziek geweest. Bekijk bijlage 706848
Ik zie niet echt een positieve test. De action wil wel eens vaker dit soort "streepjes" geven. Ik zou even over 2-3 dagen weer testen. Mocht er een zwangerschap zijn, dan zal de test flink duidelijker zijn.
Oke dankuwel. Gerekent van wanneer ik normaal mijn regels zou moeten gehad hebben zou ik dan al zeker 6 weken ver zijn. Ik ga komende week een digitale halen van clear blue denk dat dat wel duidelijker zal zijn
Kan deze topic aub verwijderd worden, ik merk dat er iemand op deze site actief zit uit de familie en ik wil dit graag geheim houden. Kunnen jullie het aub verwijderen
Hoe kom je bij 6 weken? Je bent immers aan de pil en hebt deze al 3,5 mnd doorgeslikt want je 4 maandelijkse stopweek komt pas over 2 wkn zeg je. Met de pil heb je officieel geen cyclus, dus je kan niet zeggen dat je al 6 weken zou zijn. Daarbij, als je wel 6 weken zwanger bent, zou de teststreep van het schern afknallen . En je narcose va vorige maand heeft totaal geen invloed op de pil, dus daar kan je niet van zwanger zijn geraakt.
Je geeft verder geen informatie over jezelf. Er zijn veel vrouwen die de pil maandenlang doorslikken (ik deed dat ook altijd) en je naam is anoniem, dus ik denk niet dat een familielid je zal herkennen.