Hallo allemaal, Ik ben 2 maanden geleden bevallen en 3 dagen geleden is mijn 1e ong.heid op gang gekomen. Onderstaande klinkt allemaal wat vies maar kan op het net niets erover vinden en de dokter is er pas morgen weer. Een ob deed bij mij nog iets te pijn dus heb toen maandverband gebruikt. Bij 1 maandverband zat er een heel groot brok tussen. Het lijkt op wit/rozig vlees. Ik heb een paar van die stukken verloren. Ik heb dit nog nooit gehad. weet iemand wat dit is. grt
Misschien wat "restmateriaal"? Geen idee, herken het niet. Had alleen heel erg veel bloed de eerste keer. Kun je niet een belletje doen naar je vk? Neem aan dat ze vast wel meer van dit soort vragen krijgen nog na de bevalling? Of de huisarts?
Heel herkenbaar. Ik had met veel moeite een tampon in gedaan, maar na een uur was die al helemaal door gelekt! Ik verloor heel veel stolsels die de maandverband niet eens aan kon. Als ik me wat inspande en er kwam druk op de baarmoeder te staan verloor ik allemaal grote stolsel, heel vervelend. Misschien dat jij dit ook hebt gehad?