maag rommelt als een gek, maar geen honger ?!?!?!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door muis26, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

hellooooooooooooooo

ik had bij sam na de bevalling ook al totaal geen eetlust.. en nu is het weer raak...
    Alleen rammelt mijn maag echt wel enormmmmmmmmmmmm... hij knort, alsof je enorme honger hebt.. maar volgens mij wordt er geen signaaltje naar mn hersenen gestuurd ofzo... want ik heb gewoon echt nergens zin in.....

vanmorgen 2 koekjes bij de koffie gegeten, omdat ik iets binnen wou hebben..... en smiddags een klein mini pizzaatje. verder niks. zijn dagen dat ik echt amper eet. en soms wel een kwartier voor de koelkast sta om te bedenken wat ik nou moet eten. heb gewoon nergens meer zin in.

ben in 2 maanden tijd van 75.5 kilo naar 61 kilo gegaan, nog even en ik zit weer onder mn start gewicht.

meer mensen hier last van na de bevalling? en zo ja, wat krijgen jullie wél naar binnen?

Liefs Muis

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

gossie volgens mij ben ik de enige met dit probleem :(

3. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Hoofd Financiele Administratie
    Zuid Holland
    Hi muis26!

Dat wat jij vertelt heb ik ook gehad, en heeft ongeveer een half jaar geduurd. Het is voor mij alweer een flinke tijd geleden, maar ik herinner me nog goed dat ik continu een vol gevoel had in mijn buik. Wat mij toen geholpen heeft, is telkens kleine beetjes eten ( niet te vet ) en geen grote maaltijden. Hopelijk werkt dit bij jou ook!

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik had dit ook heel erg! eigenlijk t/m vorige week. ik pas ook alweer in mn oud broeken enz. ook al was ik boven de 20 kilo in mn zwangerschap aangekomen (natuurlijk ook veel vocht). ik ben begonnen met een koemelk-vrij dieet sinds vorige week en sindsdien is mijn honger gevoel ineens weer terug

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Haha wat grappig dat je dit schrijft! Ik vertelde het van de week aan mn man... ik heb ook nergens trek in en eet ook heel weinig maar mn buik rommelt als een idioot!

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

gelukkig ben ik niet de enige dus :)
    ja ik probeer al kleine beetjes te eten. een boterham, dan weer een ei. maar soms kan ik me er gewoon ECHT niet toe zetten om te eten. dan gaat na een tijd mijn maag als een idioot tekeer, en nog krijg ik geen zin in iets... zo stom :(
    Hopelijk komt het wel weer snel terug, want ben wel aan het kwakkelen ook zo, dan weer een koortslip, dan weer griep..... niet echt bevorderlijk voor je weerstand met dit weer zo snel afvallen....

:(

Deel Deze Pagina