Hallo Ik heb een vraagje,niks erg vroeg t me gewoon af mijn broertje heeft al een kindje en nu die weet dat wij ook willen heb ik al heel wat spulletjes gekregen. Ik heb inmiddels een box,een kinderwagen,loopstoel,kinderstoel,kruiken,kinderkamer komt nog en al heel veel kleertjes. Zijn er meer meiden bij wie dat zo gaat??
Ik heb nog veel bewaard van onze zoon. De box koop ik wel nieuw en de oude gaat naar opa en oma. Ik ken ook wel wat mensen wat zeggen dat ik het een en ander kan lenen. Sommige dingen heb je maar even nodig en als je dat dan kunt lenen of krijgen is dat wel fijn natuurlijk!
Ik heb nog niet zo heel veel. Weet wel al dat ik een ledikantje krijg. En voor de rest weet ik al precies wat ik wil. Heb wel gisteren alvast behang gekocht via MP...
En ben je zwanger of nog niet? Wij zijn ook bezig, zitten in de 7e ronde en ik ben er wel héél veel mee bezig, maar heb nog geen spulletjes in huis, dat gaat me nog iets te ver.
Wij kregen ook veel aangeboden. Maar kreeg ook van veel kanten te horen van wat nou als het niet lukt? Dan is het natuurlijk heel moeilijk dat je met al die spulletjes zit. Maar hier gingen wij helemaal niet van uit en is gelukkig ook niet het geval. Ik nam eigenlijk alleen kleine dingetjes aan. Hoelang zijn jullie al bezig? Of ben je al zwanger? Groetjes,..
nee ben nog niet zwanger zit in ronde 7,de reden dat wij t al krijgen is dat me broertje t sneu vind om weg te geven terwijl wij een kindje willen en we hebben nog een zusje dat ook ooit wel kinderen wil,dus bewaren we t gewoon weggooien of aan een ander geven kan altijd nog. ik heb er geen problemen mee zet alles op zolder onder een kleed zodat t netjes blijft. als t niet lukt zien we dan wel weer.
Dat zou ik ook zonde vinden... Tegen mij zeggen ze dat ook steeds maar ze vinden ook dat ik positief moet blijven dus dan gooi ik het daarop... Ik merk wel dat het voor mij wel iets is om positief te blijven en er in te geloven dat het gaat lukken...
Nee, wij hebben nog niks. Ik betrap mezelf er wel op dat ik steeds vaker bij babykleertjes ga kijken, maar ik durf ze nog niet te kopen. Op de een of andere vreemde manier ben ik bang dat het juist niet gaat lukken als ik al spulletjes koop....
Wij hebben al wel wat... Zag een tijdje terug een Luma badset voor 35euro bij v&d.. die kon ik toch echt niet laten staan En idd mensen zeggen wel van wat als het niet lukt.. Maar denk dat je daar nog niet gelijk aan moet denken!
haha ik ben ook erg wat dat betreft, ga straks starten met ronde 3 na paar maanden pauze ivm werk. ik kijk heel vaak naar kleding en spullen etc. wij krijgen box en kinderkamer en de wieg van de zus van mn man en volgens mij nog paar dingetjes. ik heb zelf een woezel en pip speelkleed gekocht toen het bij de bijenkorf in de aanbieding was, kon hem niet laten liggen en hij is voor zowel jongens als meisjes leuk!! hijs ook zo schattig haha kon het niet laten!! en ik moet me vaker bedwingen als ik goeie aanbiedingen zie. ik weet al een beetje wat voor namen ik leuk zou vinden, en wat voor soort baby kamer (wit en grijs met accentkleur) en wat voor babywagen noem haar op haha. maar ik zou er wel mee oppassen... niet te veel kopen!
Ik durf nog niks te kopen al zou ik heeeeel graag alles al op orde willen maken!! Eerst maar eens kijken of het lukt
ik durf ook nog niks te kopen maar heb al wel een aantal dingen gekregen. zo heb ik van mijn zus haar oude kinderstoel gekregen. en van mijn andere zus een muziekspeeldoosje wat je in de box kan hangen. van haar krijg ik ook haar voedingskussen. en van een vriendin 2 pakjes die van haar dochter geweest zijn.
haha gelukkig ben ik dus niet de enige maar ff voor de duidelijkheid ik heb niks gekocht.t enige dat ik gekocht heb is laatst een pakje voor gelijk na de geboorte die was idd in de aanbieding,maar al die andere spullen heb ik allemaal al gekregen van me broertje omdat zijn kindje al te groot is.
Wij hebben nog niets! Alleen een mutsje waarmee ik vriendlief vertelde dat hij papa gaat worden. Eerst maar een goede echo en dan pas spulletjes verzamelen... We hebben nog geen andere kinderen dus ook niets op zolder staan
Ik had een oppaskindje van een vriendin. Heb dus toen een Ikea kinderstoel gekocht, badcape, boxkleed. Heb een romper liggen. Had een setje van 3 gekocht, vond die ik nu heb niet zo leuk. Heb die twee leuke als cadeautje gegeven (had al wat gegeven maar wilde niet met lege handen komen op kraambezoek). Wij nemen spullen over van mijn schoonzusje en zwager. Weet niet of zij het willen opslaan, of dat het tegen die tijd onze kant opkomt.
Ik heb een mooie speen van bibi gekocht met papa is de beste.. Die ga ik geven aan mijn vriend om te vertellen dat het zover is ... voor de rest een paar rompertjes,, wel bijna de babykamer gekocht het weekend, maar dat is zo voorbarig...even wachten dus nog maar
Ik heb een bak gemaakt waar ik alles in kan bewaren...en vol is vol...tot ik zwanger ben en dan mag er natuurlijk weer meer bij Heb er tot nu toe alleen een termometersetje inzitten (gekregen van mijn schoonmoeder) en 2 knuffeltjes die ik nog had maar die ik wil gebruiken voor de kleine. Voor de rest nog niks..maar mijn handen jeuken!!
Ik heb wel al wat spulletjes gekocht.. Een boxkleed, slofjes, 4pakjes en een muziekding.. Alles is zo leuk! Mijn handen jeuken elke keer!
@Nonaches ik zie dat je zwanger bent... Heb je de speen dus al kunnen geven... Wat super voor je... En wat goed dat je met MVM gaat mee doen...
Weet al sinds ik 12 ben dat ik kindjes wil en ben nu 30 en hoop ik zwanger Maar in al die jaren heb ik nu zo'n 50 liter box van de hema bij elkaar gespaard. Heb nog geen echte grote dingen, vooral kleertjes, schoentjes, sokjes en dat soort dingen. Ik koop soms iets als ik het echt niet kan laten liggen. Met grotere dingen kopen wacht ik braaf tot ik zwanger ben, maar mijn handen kriebelen wel....