De eerste was deze:Slechte moeder moet de gevangenis in. http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... oeder.html De tweede:Moeder fietst met naakte baby in Munchen. http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... _baby.html Waar gaat de wereld heen op deze manier? Ik begin me serieus af te vragen waarom sommige mensen kinderen krijgen.
jezus 9 jaar en een zwanger? welke achterlijke debiel doet zoiets! En welke moeder laat dit toe? Van mij mag ze langer dan 10 jaar blijven zitten en wegrotten in die cel gatverdamme en zorgen dat ze nooit meer kinderen kan krijgen En die ander: "ik respecteer de wens van mijn kind" die moeten ze in een gesticht opsluiten... verder heb ik er geen worden voor het is echt TE erg bah
o wat erg voor dat kindje van 10 wat dit heeft mee moeten maken. pff een kind krijgen op die leeftijd is niet niks en dan de rede hoe ze zwanger is geraakt. die man moeten ze ophangen en als de moeder er vanaf wist ook levenslang geven. arme meid. naakt op de fiets vidn ik ook raar en de rede waarom al helemal. kind wilde niet aangekleed worden. ja dag 1,5 jaar en al de baas in huis. dat wordt nog wat
Haha nah idd! Nou ik zeg eerlijk mijn dochter van 6 weigerd dr aan te kleden en ik doe t niet voor dr...dus ik dreig wel van als je je niet aankleed ga je maar in je onderbroek naar school! Mss lullig maar 6 kan ze prima zelf haha Maargoed das anders dan 1,5 jaar ja!
1)Te sneu! Op 9 jarige leeftijd zwanger worden! 2)Alsof een kind van anderhalf kan beslissen wat hij mag!
Diep triest ja. Oma's van 25 zijn echt al geen nieuws meer in Amerika. Toen ik 15 was ofzo heb ik er eens een heel stuk over gelezen, het ging over een opvang voor tienermoeders. En inderdaad het jongste meisje was 9... Tja en die blote baby... Zo zie je maar goed kunnen leren en geestelijk gezond zijn, zijn twee heeeel verschillende dingen.... :-s Echt maf.
Om zwanger te worden hoef je nog niet ongesteld te zijn hoor, meisjes hebben zoiezo al vanaf jonge leeftijd een eisprong alleen zonder ongesteld te zijn.
omg Wat een zieke mensen leven er in deze wereld :x Zulke mensen horen geen kinderen te krijgen. Het is oneerlijk er zijn mensen die zo graag kinderen willen en er liefdevol mee om gaan maar die ze niet kunnen krijgen en zulke gestoorden krijgen kinderen en die behandelen ze als beesten
Sorry hoor, maar wie laat nou zoiets gebeuren met haar eigen dochter. En dan het kind nog geboren laten worden ook. Dat is pas echt ziek. Voor dit soort gevallen is abortus uitgevonden lijkt me. Ik ben er normaalgesproken tegen, maar een kind van 9 vind ik een heel ander verhaal.