Zo leuk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NooNoo, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Laatst schreef ik nog in het topic over de omgekeerde hormonen dat ik ook zo nuchter was maar ik geloof dat het nu wel iets minder aan het worden is... :D

Sinds oudejaarsavond voel ik de baby echt heel goed bewegen. Ik kreeg die avond voor het eerst een schopje denk ik, het was een plopje, best hard, onderin m'n buik. Ik wist gelijk dat het ukkie was ;)
    En nu voel ik 'm (of haar...) de hele tijd supergoed. Vooral als ik rustig op de bank aan het relaxen ben voel ik het vaak, verder kan ik er nog geen ritme in ontdekken maar daar is het natuurlijk te kort voor.

Maar echt, ik vind het zó gaaf! Die plopjes, klopjes, ik word er retenieuwsgierig van. Denk de hele tijd: wat ben je toch aan het dóen daar?! Ik zou wel graag even naar binnen willen kijken :D
    Gisteravond in bed, het was al na 12en, voelde ik het ook steeds. M'n man lag al te slapen maar ik dacht: mooi niet dat ik ga slapen, ik vind dit veel te leuk. Dus lag ik daar in m'n eentje helemaal gelukkig te worden van die plopjes en klopjes en te wachten op meer meer meer...

Zo, ik moest het even kwijt hoor. Dat hupsige zal er vanzelf wel weer af gaan maar voor nu vind ik het zo leuk en grappig, ik word er de hele dag vrolijk van! :p

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Wat super! Lijkt me helemaal geweldig om je baby te voelen! Kan me goed voorstellen dat je er hupserig van wordt ;) Geniet ervan!

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ja, zó leuk he! :D Hier lig ik 's nachts ook regelmatig heerlijk met ons ukkie te 'knuffelen' hoor! Geniet ervan ;)

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Heerlijk gevoel he?! Ik voel onze kleine vanaf 17+2. Best snel dus voor een eerste! Inmiddels krijg ik al behoorlijk rake trappen haha. Helaas denkt de kleine soms wel dat mijn blaas een springkussen is ;)

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat leuk!
    Ik voel dit ook pas sinds kort! 19+6!
    Geniet er van! ga ik ook doen hihi

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Leuk meid dat je je nu beter voelt ook!
    Schreef ook in je andere topic ;)
    Herken het hoor, als je het meer voelt is het ook echter.
    Je kan ook echt spelletjes met hem/haar spelen, ook zo grappig.
    Het schoppen wordt steeds harder en duidelijker.
    Ben soms zelfs een beetje afwezig als die kleine lekker actief is in mn buik hihi

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Haha ja dat merk ik ook al, dan zit ik een beetje wazig voor me uit te kijken en me te concentreren op de plopjes. Ik probeer me echt een beeld te vormen van wat ie aan het doen is dan :p

Maareh, spelletjes? Dat zijn de leuke dingen natuurlijk, dus vertel! ;)

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    hier werd er vanmorgen serieus een kont na boven gedrukt! haha!
    En ik zie veel bultjes opkomen en gaan! Leuk hoor!

9. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Zo de schopjes en plopjes enzo vind ik ook geweldig leuk en zoooo speciaal :)
    Maar sinds toch wel week 13-14 heb ik af en toe als ik een bruuske beweging maak echt een schok in mn buik, precies in/tegen mijn navel. Kan me dit niet herinneren van mijn eerste zwangerschap, maar denk toch echt dat het de baby is. Vind dit een beetje een eng gevoel omdat ik er steeds van schrik. Kent iemand dit?

Geniet nog van de bewegingen nu ze veel plaats hebben! ;)

10. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    De "spelletjes" doe ik ook, net als tijdens de eerste zwangerschap. Beetje duwen op de buik enzo en dan komen ze naar je hand toe :)
    En met de angelsound had mijn zoontje dat ook, van het moment dat die op mijn buik kwam hoorde ik even daarna het hartje. Ik moest hem na 16-17 weken nooit zelf zoeken, hij kwam altijd naar de angelsound toe. Deze keer speelt hij/zij precies liever verstoppertje :)

Als er nog andere spelletjes zijn wil ik deze ook zeker wel weten :)

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Heerlijk om zo weer terug te lezen!

Dat hupserige gaat er uiteindelijk wel af hoor..als er ineens een voet uit steekt..of in je maag schopt..of klem zit bij je ribbenkast..mja dan nog is het eigenlijk wel schattig..nee t blijft hupserig(leuk woord trouwens!)

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hahha nou doe ook zachtjes drukken en dan wordt er terug gereageerd ;)
    Vind het zelf wel een leuk spelletje haha.

Reageert jullie uk op muziek? Bij mij niet, wel op het vuurwerk, dat was niet zo grappig geloof ik, kreeg een hoop protest vanbinnen!

Deel Deze Pagina