geen goede band met een vlk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blommeke, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meide op mijn vlk praktijk kan ik met de meeste vlk goed opschieten gelukkig

maar er zit er in bij daar kan ik juist wel op schieten:x
    die leeft nergens mee mee en is zo bod als het maar zijn kan!!

wij hebben een heel drama aan situatie alla crisses bedankt;) achter de rug de dochter van mijn vriend kwam bij ons woonen tijdelijk iverband met het amk werd ze bij ons geplaatst.
    geen probleem natuurlijk maar al dat gedonder koste hem zijn baan met als probleem hypotheek last te hoog en dreiging exicutie dus hij is de schuldsanering in gemoeten nou daar zitten we dan zwanger en al maar we proberen er het beste van te maken en we komen er ook wel we zijn super gelukkig.

nou hebben wij aan de vlk toen het verhaal uit gelegd want het gaf een hoop stress natuurlijk:(
    gelukkig hebben ze er allemaal heel veel begrip voor en ook bewondering en denken allemaal praktiche mee als het even niet lukt.

de andere doet dat dus niet en maakt zulke rot op merkingen.
    kwam ik aan bij de praktijk en ik mocht binnen komen en ze ging naar me buik kijken en die was behoorlijk hard en gespannen maar jah had ook 20 min gefietst om daar te komen dus logiche lijkt mijn
    zegt ze hoe ben je hier gekomen dan?? dus ik zeg op de fiets zegt zei dood leuk je kan beter de auto pakken hoor"""" jah dus da begrijp ik ook wel dus ik zei meteen tegen haar die hebben wij niet door dat we in de schuldsanering zitten dus maar een heel klein buget hebben zegt ze heel droog alleen ow"" en zaten we weer aan het tafeltje en zegt ze weet je wat je eens moet doen een babybelt aan schaffen want je buik is toch wel erg gespannen kun je voor 40 euro aan schaffen ik denk jah das voor ons dus te veel heb maar niet op gereageerd en ja geknikt maar zo gaat het steeds bij haar en dat komt dan best hard aan eigenlijk :(:) want we doen zo ons best om alles te redden zo als het moet en heel de situatie staat voor haar neus op de computer en heb het ook bij haar aleena gemeld maar blijbaar komt het niet aan!!!

ben benieuwt wie dat ook heeft en dus ook bang is om die gene op de stoep te hebben staan als je moet bevallen

2. appelthee

appelthee Niet meer actief

he meis,

wat een vervelende situatie waar jullie in zitten zeg..
    en wat een piep van een VK ...
    in onze praktijk zitten 5 VK's . en met 2 ervan kan ik het echt niet vinden.
    heb tegen 1 van de andere 3 gezegd dat ik die 2 niet aan mijn bed wil hebben staan!! daar schrokken ze wel van maar hebben het in het systeem gezet.. en ook zo neer gezet dat die andere VK het konden lezen ( lekker handig ) maar goed dan weten die er ook van en moeten ze er maar naar vragen..
    bij ons hebben ook altijd 2 VK bevallings dienst en als ik bel en een van die 2 heeft dienst bel ik het ander nummer...
    ik zou het gewoon aankaarten bij de leuke VK's ..
    succes meis

3. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Ik zit gelukkig bij een hele leuke vk, maar mijn vriendin zit ook bij een praktijk met 5 vk´s. En natuurlijk is er in zo´n praktijk met meerdere altijd wel 1 die niet zo meelevend is.
    Zo heeft 1 ervan tegen mijn vriendin gezegd: "Is dit kind wel gewenst?" Terwijl ze al jaren bezig zijn met zwanger worden.
    Sommige zijn echt flapuits en denken daar niet bij na.

Je moet het inderdaad gewoon aangeven.
    Jij bent zwanger, en jij moet bevallen. Dan mag je ook wel voorkeur hebben wie bij de bevalling zou zijn en bij wie je op controle wil.

4. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    bedankt meiden want jah ik denk hoe zeg je zo iets want is toch hun collega maar gewoon doen dus ;)

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik had het genoeg van de enge VK die met haar scherpe lange nagels in mijn buik drukte (blijft n halvedag pijn doen)en toch nog steeds de ligging van de baby totaal fout had...ik kreeg gelukkig een verwijzing voor KS!!!de ligging was goed volgens de echo. maar ik ben dan aan mijn gyn gezegd dat ik niet naar de VK praktijk terug wilde gaan omdat ik haar eng en te dominant vond. ik hoefde dan ook niet terug. sindsdien bij mijn eigen gyn en aardige VK's van ziekenhuis.

Deel Deze Pagina