Helaas deze ronde teveel follikels, 6 boven de 12mm. 1 is rond de 20 a 22mm (weet ik niet precies) 1 is 17.5mm Verder is er 1 van 14mm en nog 3 van 12/13mm. Ik heb gister voor het laatst puregon gezet. Toen zaten er 2 follikels van 16mm en wat kleintjes. Gister ook geklust. Ik ga nu geen pregnyl zetten dus de follikels krijgen geen boost meer. Wanneer springt een grote follikel doorgaans? Ik heb nu natuurlijk geen pregnyl gehad dus ook geen idee wanneer de eisprong is!
Toevallig heb ik deze vraag ook hier gesteld op zp. Het antw. Wat ik toen kreeg was dat er inderdaad kans bestaat dat een follikel niet springt.
Wellicht kun je mijn topic hierover terug vinden. Heb hem deze maand geplaatst. Ik zie dat jij normaliter ook utrogestan gebruikt. Krijg jij daar ook ongi krampen door/van?
Kwamen heel ongecontroleerd, heb al vaak het idee gehad zwanger te zijn maar waren telkens bijwerkingen van die bolletjes. Helaas heb ik ze echt nodig Maar ik voel geen verschil in de uren na het plaatsen van de bolletjes of andere tijdstippen. Ik heb ook een erg lage dosis (2 bolletjes per dag).
Net een ovutestje gedaan maar helaas een licht streepje zoals ik altijd test.. ik weet dat ovu testjes niet goed werken als je PCO hebt maar ik hoopte toch een LH piek te ontdekken. Ben echt bang dat t niet zelf gaat springen
Een follikel springt tussen de 17 en 26 mm ongeveer. Ondanks dat je geen Pregnyl spuit, is de kans groot dat je wel een eisprong hebt. Als er een rijpe eicel zit, zal je lichaam waarschijnlijk de eisprong in gang zetten. Follikels die ten tijde van de eisprong minimaal 17 mm zijn, zullen meespringen. Dus ik zou nog even doortesten, hopelijk pik je alsnog de LH-piek op.