Lieve dames, Ik open niet snel zelf een topic omdat ik meestal wel vind wat ik wil weten maar nu heb ik echt even behoefte om mijn gedachten te delen en wat ervaringen te lezen. Mijn situatie : ik heb een cyclus die varieert van 28 tot 33 dagen. Al 15 jaar geen pil oid... Ik heb al een klein jaar extreem lichte menstruaties, die beginnen met wat bruin op dag 1, dag 2 wat licht donker bloed en bruin en kleine stolseltjes en dag 3 wat veegjes bruin. Altijd milde krampjes en vooral last van onderrug.. Ik heb een slechte doorbloeding en dit is volgens de gyne normaal. Ook ben ik in maart op controle geweest en alles zag er perfect uit. Mijn laatste menstruatie is 14 juni geweest, mijn eisprong weet ik niet maar bevruchting kan vanaf 20 tot uiterlijk 4 juli geweest zijn. Gisteren 16 juli ineens helder licht rood /roze bloedverlies maar heel dun en lopend voor mijn doen, zonder kramp of rugpijn alleen wat steekjes . Vanmorgen nog 1 straaltje , wat roze met afvegen en niks meer... Deze maand heb ik extreem veel hormonalen kwaaltjes en ik dacht echt dat het wel eens,raak kon zijn. Uiteraard ging ik ervanuit gewoon ongesteld te zijn maar dit alles is zo anders dat het me laat denken...zou de mogelijkheid er nog zijn en de bevruchting op 4 juli zijn geweest en nu 12 dpo zijn en innestelingsbloeding.. Maar ik durf niet meer te vertrouwen op gekke klachten, symptomen.. Wat denken jullie?