Hey dames, Ik ben een beetje onzeker over mijn lichaam... 5 maanden geleden ben ik bevallen van onze zoon. Ik heb maar een paar dagen gevloeid, niet zo heel veel, maar dat had ik met een menstruatie ook nooit.... 4 weken na de bevalling werd ik al omgesteld, dat terwijl ik dat voor de zwangerschap bijna niet werd. Heel blij mee dus. Ik ben toen ook weer begonnen met de pil. Toen begon het gerommel. In de stopweken werd ik netjes ongesteld, maar ik heb ook veel doorbraakbloedingen, soms 1 dag, soms meerdere dagen. Afgelopen woensdag ook weer, maar dit ging donderdag echt over in een ongesteldheid. Ik ben per direct gestopt met de pil om mijn lichaam eerst maar eens rust te gunnen. Maar nu is het bloeden echt heel hevig Is dit allemaal wel normaal?? Hier word ik zo onzeker van!
Hoi hoi, Dit komt vaker voor hoor. Ik had dit zelf voor mijn zwangerschap van onze jongste gehad, en nu ook weer. Ik heb nu vandaag een spiraaltje geplaatst gekregen om te kijken of dat beter werkt. Zou dat voor jou ook een optie kunnen zijn?
Dank je voor je antwoord! Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken. Eerst even niets, nou ja, condoom. Welke spiraal heb je laten zetten? En heb je het constant gehad voordat je zwanger was van de jongste? Sorry voor al die vragen, maar snap er niets van. Voor mijn zwangerschap ben ik in 1 jaar maar 4x ongie geweest waarvan 1 opgewekt met een kuur en uiteindelijk met clomid en provera zwanger mogen worden.
Ik heb t gekregen nadat wij in de MMM terecht zijn gekomen en ik hormonen moest spuiten voor de ICSI behandeling. Wss een reactie van mn lichaam op de hormonen. Volgens mijn arts en gyn kon dit heel goed... Werd er gek van, dus ik heb ook twee keer een kuur primolut gehad om mijn cyclus weer op orde te krijgen. De eerste keer hielp dat, de tweede keer niet en toen dus voor de spiraal gegaan. Ik heb nu voor de derde keer de Mirena spiraal. Hier zit een kleine hoeveelheid hormonen in. Koperspiraaltje kan ook een optie zijn, daar zitten geen hormonen in begreep ik. De eerste keer met de mirena veel schik gehad, geen menstruaties meer. Na t verwijderen direct de zelfde dag zwanger geraakt. Tweede keer mirena ging ook goed, maar wel menstruaties maar erg licht en kort. Deze er toen uit laten halen vanwege baarmoeder en baarmoederhals/mond ontsteking, maar ook omdat wij nog een kinderwens hadden. En nu dan weer de mirena vanwege mn rot cyclus. Heb em afgelopen maandag laten plaatsen.
Wat fijn dat het zo goed bij je werkt. En wat lekker snel zwanger! Dat na je mmm verleden. Ik hoop dat mijn lichaam een beetje hetzelfde gaat reageren! Nu even een poosje geen hormonen voor mij en als dat goed gaat, ga ik ook voor een spiraal. Dank je wel voor je reacties!