Dagen voor de eisprong meer afscheiding/slijmverlies dan normaal?

Discussion in 'Zwanger worden' started by I Wish, Mar 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. I Wish

I Wish Actief lid

Aug 1, 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Is dit 1 van de mogelijke aanwijzingen op een aankomende eisprong?

Ben dus deze maand gaan testen met de ovutesten van de kruidvat en o wat heb ik daar een spijt van...nu al.
    Vorige maand getest met de clearblue test maar omdat deze best prijzig is dacht ik laat ik de kruidvat testen proberen.

Zoals ik bij velen terug lees geven ze bijna altijd een streepje in het test venster.
    Deze moet alleen net zo donker zijn als de streep in het controle venster wil de test positief zijn.
    Ik dacht dus gisteren ochtend echt dat ik een positieve test had omdat de streep donker was maar vandaag was het streepje weer net zo licht als normaal. En geen pijn te bekennen verder.
    Nu maar hopen dat we raak "geschoten" hebben.
    Of nog zullen schieten:D want ik weet nu echt even niet wanneer en of mijn ei al is geweest....:cool:

Mijn vraag was dus ook eigenlijk of het kan dat je last kan hebben van meer afscheiding/slijmverlies voor je eisprong.

Want dat zou dan mijn enige hou vast kunnen zijn...

Thinks voor jullie advies vast...;)

2. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    In je vruchtbare dagen heb je meer last van slijmerige doorzichtige afscheiding.
    Dit zorgt ervoor dat de zaadjes gemakkelijk bij je eitje kunnen komen!

Vaak heb ik last van veel slijm en steken in de lies..., misschien herken je dat ook!

Succes iis

3. Annie23

Annie23 Actief lid

Jan 14, 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik deze ronde voor he eerst ovutesten van sensitest, en ik moet zeggen dat ze duidelijk zijn. Ik had gister en vandaag veel wit/doorzichtig slijm verlies en witte afscheiding en twee knallers van testen... Maar niet buikpijn ofzo, soms heb ik dat wel.
    Groetjes..

Share This Page