Pfff t zou zeker wat zijn! Net met mn vriend besloten gewoon morgen ochtend weer te testen whaha vind ik leuk nu we, echt super spannend hoor! Wel s gedacht aan t moment hoe t zou zijn maar nu is toch nog wel even heeeel gek!! Hij is natuurlijk nog heel licht dus zegt niets maar toch Wel positief dan! Gevoelig tepels lijkt mij toch wel een goed teken! Maar ja zou wel vroeg zijn toch? Test je nog steeds door met je ovu testen trouwens?
Ooh meid, nou ik feliciteer je gewoon hoor. Het tweede streepje zit er overduidelijk. Wat leuk meid!!!! Op hoeveel dpo zat je nou? Ik ben nog steeds aan het doortesten. Kijk maar:
Dank je wel friesin! En hij lijkt idd wel weer donkerder te worden.. Wat zeg! Dit is trouwens mn tweede test van vandaag Ik zit nu op 11 dpo
Meid!!!! Toppie!!!! Ik had het al een keer gezegd, maar hier komt hij nog een keer.. GEFELICITEERD:-D. Geniet er van! Nog even wat anders he.. Dpo betekent days past ovulation.. Maar wat betekent ovulatie? Betekent ovulatie dat je vruchtbaar bent of dat je je eiersprong hebt.. Want op hoeveel dpo zit ik nu dan?
Haha dank je Volgens mij is je ovulatie je eisprong toch? Tenminste daar ging ik vanuit eigenlijk. Want dat is echt een moment en je vruchtbare periode ( met rekbaar slijm heb ik t dan over) kan soms wel langer duren. Bij m tenminste wel! Als je over 12 dagen kan testen zoals je banner nu zegt zit je dus volgens mij 2dpo. Maar ik ben dr geen expert in dus misschien nog even ergens ander rond vragen?