Beschuit met roomboter en de ruijter hagelslag. Daaroverheen en nu komt ie hete thee met een lekker smaakje ! Heerlijk met een lepeltje uit een diep bord eten
Boterham met kaas-appelstroop of pindakaas-appelstroop. En.... tosti met banaan, nutella en (ongezouten) pistachenootjes
Ik ben al wat vieze combinaties tegengekomen... Een paar lekkere ook trouwens. Ik eet graag brie met uitgebakken ontbijspek, mensen om mij heen vinden dit raar, ik niet
broodje met koude nasi/bami van de chinees. En tijdens de zwangerschap at ik gerust een broodje ui met mayo en curry
Gadverdamme,wat een mega ranzige combi's lees ik hier! Wat ik me nou afvraag..hoe kom je daar nou achter dat je dat lekker vindt? Hmm..ik heb nog soepgroente liggen,laat ik dat eens op brood doen met een snufje zout erover.. Zo,een lekkere boterham met smeerworst. Weet je wat,ik doe er hagelslag overheen,das vast lekker.. Lezen met een knipoog hoor,iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik vraag het me gewoon af..
Ik vind dat ook niet raar hoor, lekker! Wat ik ook vaak eet (en dochter ook ) is pindakaas met hagelslag, kaas met jam of kaas met appelstroop. Wat ik wel raar vond was de chips op brood. Zo snap ik ook nooit zo dat je bij een lunchroom bij bepaalde broodjes soms chips krijgt (krijg je kind dan maar eens aan t eten ), al is dit behoorlijk offtopic
Ik denk dat ik een beetje vreemd ben, want ik vind eigenlijk al die combi's die ik hier tegen kom wel lekker.. Ik heb me ook bij heel veel combinaties afgevraagd wat daar nou raar aan is
Krentenbol met pindakaas Broodje smeerkaas met hagelslag Crackers met leverworst, mosterd en klein beetje hagelslag En als ik few prakkie macaroni over heb doe ik dat de volgende dag opgebakken op een wit bolletje met chilisaus
Broodje gesmolten kaas met curry of met aromat Tosti met kaas, dun laagje paturain, en komkommer. Of gewoon een klein beetje mayo en curry op een broodje. eet ik eigenlijk nooit, maar dacht er ineens aan haha