Beste dames, Ik zit met een probleempje ik heb namelijk sinds paar weken o last van rommelende darmen moeilijke stoelgang opgezette buik en misselijkheid. De laatste 3 dagen is de misselijkheid erger geworden en dinds gisteren spierpijn in mijn onderrug met name linksonder gisteren bij de dokter geweest die zei dat ik maar eerst een test moet gaan wagen nou die was ook negatief!!!maar de klachten blijven behouden eetlust is ook minder wel honger maar geen trek maandag weer de HA bellen..ik ben nu zoooo onzeker zijn het mijn darmen die mij voor de gek houden of ben ik zwanger (iets wat we heel graag willen) ik hoop dat jullie mij kunnen helpen dames heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen deze maand was ik 2 dagen overtijd helaas de derde dag brak het door en ik zit nu op dag 18 voor mijn nod
Hoe graag je het zelf ook zou willen, je kan daar niks zinnigs over zeggen zolang je niet positief getest hebt. Het kan werkelijk alles zijn.
Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden ! Na 2 maanden wist k zeker dat k zwanger was , zoveel symptomen , maar BAM ongesteld , afgelopen maand nergens last van en pas een test gedaan toen k overtijd was en jup zwanger . Dus toch afwachten en een test doen . Maar dag 18 voor je nod, dan beter nu weer verder klussen en weer zien over een week of 2 toch ?
Ik had ongeveer 8 tot 2 dagen voor mijn Nod heeel erge darm krampen, helemaal verstopt, en opgeblazen. Gelukkig is het nu wel wat beter en is alleen, veel plassen en pijnlijke tepels overgebleven en..... Bijna 5 weken zwanger !
Wij hopen zo erg op een zwangerschap al hoewel ik bijna zeker weet dat het niet zo is ondanks alle klachten, ik wil mezelf niet voor gek houden maar die klachten maken mij zoooo onzeker . Morgen weer de HA bellen..en volgende week weer testen idd wie weet