wel of niet zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angel74, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal,

zit met een vraag herkent iemand dit?

heb allerlei verscheinselen van een zwangerschap moe,duizelig,af en toe misselijk,gerommel in mijn buik,mijn nagels die groeien en ze scheuren niet in dit ook alleen ma gehad tijdens mijn zwangerschappen (2) mijn broeken die niet lekker zitten en sins deze week ook niet meer dicht krijg af en toe last van mijn tepels,emo ,af gelopen weekend na het plassen bij het afvegen licht roze en niet ongesteld 2-2 de laatse gehad ook maar 1,5 en zefls dit was niet veel en ook niet echt rood geen krampen zoals normaal wel tijdens de gemeen schap van 15-1 iets raars gevoeld misschien eiersprong geen idee voelde wel raar in mijn buik ben ook aan de pil maar sins vorige week niet meer gestopt op advies van mijn gyn want had toen 19-2 eingelijk een uitstrijkje maar heeft ze niet gedaan met evt zwangerschap heeft toen echo gemaakt omdat de test nega was ze zag op de echo wel een ring wat wel op een zwangerschap leek moest 5-3 terug komen voor termijn echo nou schrikken dus want het was echt niet meer de bedoeling om er nog een spruit bij te nemen maar goed waren aan het idee gewend en ons erbij neer gelegt heb nu gister weer een test gedaan maar weer nega snap hier niks meer van is het nu nog te vroeg of gewoon niet zwanger ? :( :(: maar wat kan het dan zijn vanwaar die kwaaltjes en de ring die ze zag op de echo :(: herkent iemand dit of een soort van ? wordt echt gek van al dat wachten en die onzekerheid

liefs angel74

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Poeh, even een vraag vooraf, wil je proberen met leestekens te schrijven? Ik kan je verhaal zo erg moeilijk ontcijferen.

Wat ik begrijp is dat je pas een week van de pil af bent, vanwege een vermoedelijke zwangerschap (door de pil heen?). Jou zwangerschap zou nu ongeveer 4 weken 'oud' zijn als ik reken vanaf 2-2.

Ik heb zelf een echo gehad met 5 weken en toen zag ik duidelijk een zwart rondje met zo'n ring er omheen. Ik weet niet hoe het er een week daarvoor uit zag, maar het kan best dat het dan nog een vagere ring is.

Kwaaltjes is altijd lastig, want je voelt het zelf heel goed maar het is nog geen positieve test. Het kan zijn dat je HcG niveau gewoon nog te laag is, dat is goed mogelijk. Ik zou zeggen wacht even af tot 5 maart en je kunt eventueel nog die ochtend een test doen om dat ook aan je VK te kunnen doorgeven.

Het is dus echt even afwachten en 5 maart duurt nog maar een week!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi hoi

bedankt voor je reactie
    ja klopt ben net van de pil af omdat ik vermoedelijk zwanger zou zijn en ja zal dan door de pil heen zijn gegaan . bij mijn vorige zwangeschappen sloeg de test ook pas half wege de 6e week aan volgens mijn vk was de orgi 2-2 dan niet een normale ma ben volgens haar volgende week dan al ruim 8week nou dat moet de test al helemaal aanslaan lijkt me maar ik las gisteravond ook dat er meerdere waren waarbij de test ook pas laat aansloeg ben erg onzeker als het geen zwangerschap is dan weet ik het ook niet meer het vreemde vind ik vanalles mijn nagels die scheuren maar niet af en dat heb ik normaal wel alleen bij mijn zwangerschappen niet heel vaag alleemaal maar mijn gevoel zegt wel zw of ik verbeeld het me kan natuurlijk ook

liefs angel

Deel Deze Pagina