Hallo, Ik werd vanmorgen (10:00) wakker net alsof ik een kater had. Verschrikkelijk duizelig, kon mijn evenwicht maar moeilijk bewaren. En moe in al mijn ledematen. Dit is de hele dag al! Terwijl ik dacht dat het wel weg zou trekken. Nu (16:00) ben ik inmiddels ook wat misselijk, maar dat trekt inmiddels langzaam weg. Heb wel gegeten en gedronken en de baby schopt nog steeds goed. Weet je wat dit zou kunnen zijn? Liefs, Daphne
hoi Daphne, het zou kunnen dat je die dag een beetje met je bloeddruk aan het rommelen was. Dat gebeurt bij zwangere vrouwen wel eens vaker. Dat kan geen kwaad, maar zorg ervoor dat je het rustig aan doet en niet flauw valt. Eet eerst voor je opstaat en eet kleine beetjes gedurende de dag en drink genoeg (ruim 2 liter op een dag). Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Het gaat inmiddels wel een stuk beter. Ik denk dat ik echt te veel hooi op mijn vork heb genomen, ben sinds die dag echt ontzettend moe en lamlendig, dus het komende weekend doe ik lekker rustig aan en ik zorg dat ik het rustig aan blijf doen! Bedankt voor je bericht! Liefs, Daphne