Ja dat klopt .. daar hebben ze bij mij toen ook naar gekeken... dezelfde klachten idd ! Dan weet je ook niet waar Je het moet zoeken van de pijn.
Oké ik ben benieuwd! Heel erg bedankt in ieder geval! Ik ga nu maar wat kleins eten en dan weer met een warme theedoek en kussens om me heen gepropt op bed liggen! Enig idee of een tabletje waar je van naar de wc moet helpt? Mijn vriend dacht dat dat misschien zou opluchten..
Ik zou even geen laxeermiddelen nemen nu. Probeer veel te drinken en niet al te vet te eten. Kleine porties
Als je zoveel pijn hebt zou ik daar naar de dokter gaan @Solbol en niet nog een week blijven doorlopen.. Ik neem aan dat ze daar als welvarend en toeristisch eiland toch adequate medische zorg hebben?
Denk niet je gal want kruip je letterlijk van de pijn over de grond althans wat ik van mijzelf en meerdere personen weet. Wat wel ook echt pijn kan doen zijn je darmen, daar kan je echt pijn van hebben. Ik heb zelf van het ziekenhuis klysma gekregen maar die moet je zelf kopen bij de apotheek.. misschien helpt dat inderdaad even en verlicht het je pijn. Heb dagelijks buikpijn en oa van de darmen