Hihi ik weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden maar vraag me af of jullie hier ook last van hebben. Heb het normaal gesproken de eerste 2 dagen van mijn menstruatie dat als ik te lang heb gezeten en opsta dan hoor ik mini scheetjes tijdens het lopen (lijkt alsof het bloed veel geluid maakt en naar beneden komt zeg maar)..sorry voor de details. Nu zit ik 5 dagen voor mijn NOD en heb er nu ook last van maar dan zonder menstruatie. Zijn er meer meiden die hier last van hebben en wat kan het zijn? Vooral omdat het nu voor mijn menstruatie is.
Hey Saloua, Ik heb hier ook wel last van Vooral als ik heel veel afscheiding heb...en dat is de ene keer meer als de andere keer Maar tijdens de menstruatie heb ik hier geen last van Dus je bent niet de enigste
hihi ik dacht dat ik de enige was die wakker is maar toch een reactie. Blij te horen dat ik niet de enige ben. Het vreemde is dat ik nu helemaal geen afscheiding heb maar wel steeds van die vreemde geluidjes hoort tijdens het lopen..
ja ik ben ook (nog) online Hmm dat is wel vreemd Nee dat zou ik eigenlijks niet weten Heb namelijk alleen maar als ik veel afscheiding heb