Ik weet dat er hier heel veel slimme afgestudeerde en slimme niet gestudeerde dames zitten. Zou er iemand mijn scriptie willen lezen en eventuele verbeterpunten kunne aangeven aan mij? Dus schrijffouten, slechte zinscontructies, niet lopende hoofdstukken etc. En ook kijken of het begrijpelijk en logisch is wat ik schrijf? Het zijn ‘maar’ 55 pagina’s nee hoor, de bijlagen hoeft niet naar gekeken te worden... dus maar 40 Het gaat over kinderen in crisis, een bepaalde methode om met kinderen te praten, sociaal-wetenschappelijk onderzoek. Alvast bedankt
Over het onderwerp kan ik niets zeggen maar naar taal en schrijffouten en niet lekker lopende zinnen wil ik best kijken. Stuur maar pb
Ik wil wel met je een deal maken. Ik kijk die van jou nu na en jij straks rond de herfstvakantie die van mij Moet je me alleen ff zelf pb-en want ik weet nog steeds niet hoe dat hier moet.
Top top top!! Ik ga jullie pb’s sturen! Jullie hoeven geen verstand te hebben van het onderwerp hoor, maar graag lezen of het logisch op jullie overkomt, het een lopend verhaal is en jullie je kunnen vinden in de conclusies En wees kritisch aub! 1000 maal dank!
Bedankt allen Ik heb er nog best veel aan veranderd, vooral taaltechnisch, bedankt voor jullie feedback. Mijn man (ook docent) heeft hem nog een keer zin voor zin bekeken en de meeste tang-constructies eruit gehaald. Nu is hij weg... verstuurd... en ik hoop dat het nu goed is. Ik ben er zooooo klaar mee!
Spannend he. Ik duim hard voor je dat het goed is. Ik herken dat je er op een gegeven moment zo ontzettend klaar mee bent. Op dat punt zit ik nu ook zo ongeveer. En dan moet ik nog ongeveer 1/3 schrijven. En daarna nog een implementatienota en eindgesprek. Pffff.....
Ik had willen schrijven dat je m mag sturen naar me, maar je hebt hem al verzonden lees ik . Heel veel succes met afwachten.