Cadeau: Little people of Smartville?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvLiam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Over 2 weken is mijn zoontje jarig (1 jaar) en ik ben opzoek naar een leuk cadeautje. Nu twijfel ik tussen 2 soortgelijke cadeautjes:
    - Smartville van V-tech (Treinstation, ambulance, garage)
    of
    - Little people (Verschillende setjes)

Ik neig een beetje richting de V-tech van Smartville omdat ik het zo leuk vind dat hier zoveel geluiden in zitten.
    Heeft iemand hier ervaring met dit speelgoed en welke zouden jullie kiezen?

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik ken Smartville eigenlijk niet...
    Iris heeft op haar 1e verjaardag de boerderij van LP gehad; heel groot succes. ALlemaal diertjes met bijbehorende geluiden.
    Met Sint krijgt ze dit jaar de speel en leerstad van LP (is voor 1 jaar nog wat te moeilijk)

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Is het bij LP ook zo dat de diertjes herkent worden enz? Dit is namelijk wat ik wel leuk vind aan de sets van Smartville, dat er zoveel verschillende geluidjes en lichtjes op zitten. Maar ik weet niet precies hoe dit bij LP is..

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Lastig. Ik heb het een en ander van beiden 2de hands gekocht en Julia vindt het nog niet niet echt boeiend... Het ligt dus echt aan het kind. Ben allang blij dat ik er niet teveel aan heb besteed!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Mijn dochter is net een jaar en vind little people erg leuk. Tenminste iig het vliegtuig, de schoolbus en de boerderij

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje heeft een smartville brandweer garage gekregen op zijn verjaardag van een vriendin van mij (had ook nog nooit van smartville gehoord) en hij vind dit erg leuk! leuke geluiden en hij weet precies waar de beestjes inmoeten staan als ze moeten gaan praten. De boomhuis van smartville hebben ze op de creche bij ons en is erg gewild daar.

7. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Iris heeft voor haar verjaardag de boerderij van LP gehad en daar is ze heel erg blij mee! Van een vriendin kreeg ze de ijssalon van Smartville/v-tech en ook daar is ze helemaal weg van.

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

De diertjes worden niet erg 'herkend'. Er zijn deurtjes die je kind kan opendoen en die deurtjes hebben met t openen t geluid van een paard / koe / varken.

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Beide is erg leuk!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wij hebben alleen smartville, en Quinn is er helemaal gek van!

11. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Wij hebben de treinbaan van smartville en hij vindt het (nu nog steeds) geweldig, hij kan het ABC liedje al aardig goed meezingen en de letters van het alfabet heeft hij daar ook mee leren herkennen.

12. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik ken Smartville niet maar die van ons is gek van zijn LP speelgoed! Het kan ook aardig wat hebben want hij is er niet altijd zo subtiel mee. De trein, brandweer en boerderij zijn hier favoriet. :D

Deel Deze Pagina