Ziggo

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

In oktober had Ziggo de actie dat alle digitale televisiekijkers een maand lang eredivisie gratis konden kijken.
    Alleen hebben we nu nog steeds eredivisie en dan alleen de eerste zender (zijn 4 zenders).
    Wie heeft dat nog meer? Volgens mij hebben ze nl een foutje gemaakt met het uitschakelen destijds.
    Ik betaal er niet voor overigens...

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wij hebben ook nog steeds de eerste zender en mijn ouders ook. Volgens mij doen ze dat om zo te laten zien dat het echt wel leuk is en meer klanten daardoor aantrekken.

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Mijn ouders hebben dat dus ook idd! En betalen ook niets. Lijkt mij dat er wel iets fout is gegaan want iets waar ze zoveel aan kunnen verdienen doen ze niet extra...;)

Bij ons was het wel afgesloten trouwens! Maar hebben nu wel alle zenders weer aangezien we weer een proefperiode hebben van eredivisie live:D

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Eredivisie Live 1 is deze maand preview...vandaar;)

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    bij ons precies hetzelfde...

6. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    zitten bij alles in 1 plus 51,50 en alles in 1 extra altijd 5 gratis 'verrassingszenders" deze wisselen om de 4 maanden. nu o.a. eredivisie live 1

ow ja duurt tot 3 feb dan zijn er weer 5 andere

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja klopt, hebben wij ook! Ik vond het al zo gek omdat ik had opgezegd vorige maand. Maar door de uitleg hierboven snap ik het helemaal!! Die muts van de klantenservice heeft het dus niet goed uitgelegd want dit heeft ze niet gezegd. :p

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    oh dat wist ik helemaal niet...

wij hebben ook al een tijd eredivisie live (de 1e zender) erop en ik heb toen aangegeven dat ik dat niet wilde, want wij zijn geen voetbalkijkers....

welke nieuwe zenders krijg je volgende maand of is dat niet bekend?

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    welke extra zenders heb je deze 4 maanden nog meer dan behalve eredivisie live 1?

10. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    Discovery Science

Discovery Science is wereldwijd de grootste televisie-zender op het gebied van populaire wetenschap, techniek en milieu. De zender laat zien hoe wetenschappelijke doorbraken over 'groen' handelen het dagelijkse leven beinvloeden. Kanaal 201.

Baby TV

BabyTV heeft het beste voor met de kleinsten. Programma's speciaal gemaakt voor baby's en peuters waarmee ze spelenderwijs hun leervermogen ontwikkelen. Kanaal 306.

Cultura 24

De kunst- en cultuurzender met 24 uur per dag film, dans, muziek en alle andere kunstvormen. Elke avond zendt Cultura 24 een themablok uit over een actueel onderwerp. Kanaal 212.

Spirit 24

Spirit 24 is dé levensbeschouwelijke televisiezender van Nederland. Een veelkleurig themakanaal waarop u 24 uur per dag, 7 dagen per week geniet van inspirerende programma's over religie en spiritualiteit. Kanaal 211.

heb even een mailtje gekopieerd en geplakt :p

er wordt bij een mailtje gestuurd als er weer nieuwe komen dus vanaf 3 feb weet ik nog niet

11. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    enne o ja het waren 3 maanden en geen 4

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @Mila2008,
    thnxx voor je antwoord, ik dacht dat wij alleen eredivisie live 1 extra hadden maar merk nu dat we die andere zenders ook hebben...

Deel Deze Pagina