Haha nee dat had ik niet. Ik heb geinsemineerd op de dagen dat de testen positief waren En de laatste keer ook toen hij negatief werd weer, dus 2/3 inseminaties per cyclus Maa dat is wel lastig hoor, je kunt beter een vent naast je hebben hahahahahaha
Ja maar die weigeren ook nog wel is, onder het mom van ohh ik ben moe, of ik heb hoofdpijn. Soms zou ik wel een vriezer vol willen hebben en dan gewoon tijdens de vruchtbare periode elke dag inbrengen... maarja dan nog heb je geen garantie! Ps dan wel gewoon de zwemmers van m'n eigen vent in de vriezer hè! @ts flink blijven klussen hè!
Ik hoop het idd maantje85 dat het ontpillen nu over zou zijn..... Je antwoord geeft me weer hoop! Krijg toch de neiging om nog door te testen minstens nog een week hihi ga nog wel aan de klus voor minstens nog een week! Zou wat zijn trouwens een vriezer vol haha ik zou het zelfde hebben en idd elke dag het doen!
Nou ik ga wel van het ene uiterste naar het andere..... Eerst heb ik cyclussen waarin ik alleen 1 dag een smiley heb op de 14de dag met een cyclusduur van soms 40 dagen. Nu heb ik al drie dagen een smiley! Elke ochtend getest en elke ochtend een smiley! Ik krijg er gewoon zelf een smiley van! Geen idee wat mijn lichaam nu weer aan het doen is! We zijn wel goed aan de klus want hebben de avond voor de eerste smiley geklust, de ochtend van de eerste smiley dag, en de avond van de tweede smiley! Hebben jullie dat wel eens gehad drie dagen achter elkaar een smiley? Zijn echt drie ochtende.... Xxx
je kan langer een positieve test hebben. het kan zijn dat 1 ei niet springt en de volgende zich aankondigd en de piek zich overlapt. of je hebt gewoon een lange piek. ik zeg doorklussen tot je testen 2 dagen negatief zijn good luck and have fun ik had vorige maand ook 3 dagen een knal positieve test en deze cyclus maar 1 dag maar als ik je verhaal lees weet ik niet of je erop kunt vertrouwen. ik gebruik de ovutesten van zwanger en kids en die doen het hier goed. Waarom doe je geen dipstick en als die positief is nog een clearblue...check, check dubbel check
als ik jou was zou ik dipsticks gebruiken, is een stuk goedkoper.. je test toch niet met ochtendurine he? dat ze daarom posi blijven omdat het te geconcentreerd is? liefs
Wat maantje zegt: een LF 27 klopt toch ook echt niet @TS je kan nog gaan tempen, dat geeft wat meer inzicht in je cyclus
@ramona1986 ik was juist in de veronderstelling dat je met de cb testen ook ochtendurine mocht gebruiken? Ik denk dat ik idd volgende cyclus ga tempen want ik vind het nu zo onduidelijk wanneer mijn eisprong is idd! Ik heb trouwens voorgaande cyclussen zwanger en kids ovutesten gebruikt maar die werden bij mij nooit zo donker!
heb ook getest met ochtend urine en gewoon smiley gekregen ook savonds of smiddags getest voordeel is dat het kan en mag met de cb smiley