Hallo Dames. Ik heb net weer een ovulatietest gedaan en ben een beetje verbaast van de uitslag.. Het lijkt wel of hij weer donkerder wordt, terwijl ik 7 maar zeker wel positief getest heb. Nou hoor ik wel eens dat als je zwanger bent je dit ook kan testen met een ovutest. Wat vinden jullie er van????
3 dagen terug was ie ook al donker? Deze zijn zeker van sensitest? Ik heb in je andere topic een rijtje neergezet waarbij je kunt zien dat mijn testen ook donker bleven.. maar ben 2 dagen geleden gewoon ongesteld geworden
Ja ze zijn van Sensitest! Van 3 dagen geleden is idd ook wat donkerder. Ik weet het niet hoor, daarom vraag ik advies van jullie. Ik wacht het weekend even af. Mocht hij dan nog donkerder zijn, gooi ik er een test tegen aan! Bedankt dames
ik heb ook die testjes en toen ie positief was heb ik een cb Digital voor de zekerheid gedaan want ik hoorde dat die erg betrouwbaar zijn....die gaf ook direct een smiley! Misschien is dat een idee?? Xx
Jeetje friesin! Worden ze nu weer donkerder!! Wat balen dat je nog geen duidelijkheid hebt zegt! Anders idd wat er gezegd werd een cb doen misschien dat die duidelijker is. Duim voor je meid!
bijna hetzelfde of late ei? ovu test is geen zwangerschapstest dus zou zeggen waag een test of anders wactten tot 23e
Als je 9 maart een eisprong hebt gevoeld, kan je nu onmogelijk een posi zw test krijgen! Dan zit je nu op 6 dpo!! Met een beetje geluk begint de innesteling vandaag! Ik hoop voor je over +/- 4 dagen een test met 2 dikke strepen!